Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra för forum?


Ämnesstartare

Kollade nyss nån lista på massa svenska diskussionsforum och kan nu konstatera att det nog går att hitta vad som helst. 

Men vad skulle du göra för nätforum? Typ inriktning/målgrupp/webbadress  osv (va lite kreativa och roliga nu)


   
Citera
Ämnesstartare

Mitt forum skulle heta kladhog.se och vara ett forum för oss alla som av okänd anledning alltid råkar ha en stor hög smutsiga kläder mitt på golvet. Vi kan diskutera våra klädhögar kan fylla för funktioner, samt ta upp möjliga negativa konsekvenser.


   
SvaraCitera
reben

ett forum man bara posta inlägg över saker folk ska bli arga över. typ tidningsartiklar eller ba dumma uttalanden av dumma människor så kan man bli asförbannad sen kan man lacka på folk som postar i trådarna oxo för att dom exempelvis tycker fel o ryggdunkar varandra i nån gemenskap av dumihuvudet. tror det hade varit bra för dom flesta det är bra att avreagera sig o dom som aldrig tränar kanske behöver ökad puls ibland.


   
SvaraCitera
Yuchi

Ett forum där man skulle kunna posta inlägg med bara positiva grejer och peppa varandra till olika saker vore rätt nice. Skulle nog alla gilla. Positivt grupptryck Tumme upp


   
SvaraCitera

kkk.se, ett forum där man diskuterar allt möjligt med hjälp av morsekod byggt på stora och små k:n. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungavuxnaplus.se 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23plus.se


   
SvaraCitera

Ett där fullkomlig anarki och yttrandefrihet råder. Inga regler, inga moderatorer (utöver mig själv då, som kanske känner mig tvungen att moderera lite emellanåt). 

Det hade varit ungefär som ungdomsmottagningen.se var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
Ett där fullkomlig anarki och yttrandefrihet råder. Inga regler, inga moderatorer (utöver mig själv då, som kanske känner mig tvungen att moderera lite emellanåt). 

Det hade varit ungefär som ungdomsmottagningen.se var.

Pungdomar.seCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har redan deltagit i skapandet av ett forum


   
SvaraCitera

aristoteles:

Pungdomar.seCool 

Jag var aldrig medlem där, kollade bara in någon gång... blev det forumet lyckat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett forum helt utan regler låter charmigt där man kan säga vad man vill och försvara sig med vad man vill, fast det kommer som vanligt sluta med att folk jämför varandras kukar, kukmätar-tävling och gore som gamla butthurt tiden och totalt ointressant information 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett forum utan regler skulle leda till mer närhat, moderatorer finns av en anledning... Eller jag vet inte om ni är seriösa, men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitterfnitter:
Ett forum utan regler skulle leda till mer närhat, moderatorer finns av en anledning... Eller jag vet inte om ni är seriösa, men...

avregistrera dig från sidan? Om ett sådant forum skulle komma upp så skulle det förmodligen vara en stor jävla text direkt du kommer in som förklarar vad forumet går ut på och vill du inte så gör du helt enkelt inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Jag var aldrig medlem där, kollade bara in någon gång... blev det forumet lyckat?

Haha nä, det dog ut rätt snart. Men vi hade kul medans det varade. Hade en massa roliga featuresCool


   
SvaraCitera