Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra med en 3D-skrivare?


Fast vår skriver ut i gips/plast 😛


   
SvaraCitera
mynona

Blåbärt:

Man kan göra actiongubbekarikatyrer av alla UMare!

Ja! någon borde karikera i alla fall en grupp av de mest kända umarna på något visTumme upp


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Varje gång jag tänker på 3D-skrivare så tänker jag att det måste vara en cosplayares dröm Söt 


   
SvaraCitera

mynona:

Ja! någon borde karikera i alla fall en grupp av de mest kända umarna på något visTumme upp

Det hade varit roande


   
SvaraCitera
mynona

Blåbärt:

Det hade varit roande

Gör det då! Du som är dataexpert etcetera kan lätt fixa några karikatyrbilder på välkända umare i rena förbifarten


   
SvaraCitera

mynona: Gör det då! Du som är dataexpert etcetera kan lätt fixa några karikatyrbilder på välkända umare i rena förbifarten

Att ha lite kunskap om datorer gör ej att man kan hantera en virtuell 3D-studio! Det gör inte heller att man har tillgång till en 3D-skrivare. 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mynona:

Gör det då! Du som är dataexpert etcetera kan lätt fixa några karikatyrbilder på välkända umare i rena förbifarten

Ah, men för att en karikatyridé ska fungera bör man också veta hur UMaren ser ut bakom skärmen och majoriteten är väl ändå hyfsat anonyma.


   
SvaraCitera
mynona

Blåbärt: Att ha lite kunskap om datorer gör ej att man kan hantera en virtuell 3D-studio! Det gör inte heller att man har tillgång till en 3D-skrivare.

Ja, men jag tänkte mest bilder. Blev inspirerad av detta med "karikatyrer av umare" rent generellt och inte vara av just denna form. Tänkte på det faktum att du gör illustrationer osvRodnar

time:

Ah, men för att en karikatyridé ska fungera bör man också veta hur UMaren ser ut bakom skärmen och majoriteten är väl ändå hyfsat anonyma.

Sant, men hade alltid varit kul att se de mest "kända" åtminstone! (Ja, klart mig själv eftersom det är jag som frågar, men gillar allmänt personanalyser av olika former och slag så hade gillat att se dessa)


   
SvaraCitera

time:

Ah, men för att en karikatyridé ska fungera bör man också veta hur UMaren ser ut bakom skärmen och majoriteten är väl ändå hyfsat anonyma.

Tänkte precis skriva att en sjysst karikatyr av mynona vore en Guy Fawkes mask bland massa gula blommor 


   
SvaraCitera

mynona: Ja, men jag tänkte mest bilder. Blev inspirerad av detta med "karikatyrer av umare" rent generellt och inte vara av just denna form. Tänkte på det faktum att du gör illustrationer osv

Att jag har lite kunskap kring datorer gör ej att jag kan hantera photoshop!Icke!


   
SvaraCitera
mynona

Blåbärt:

Tänkte precis skriva att en sjysst karikatyr av mynona vore en Guy Fawkes mask bland massa gula blommor 

Censur Vilken skrämmande bild. Har vid det här laget träffat minst fem umare som känner till mitt ansikteFörvånad

Blåbärt:

Att jag har lite kunskap kring datorer gör ej att jag kan hantera photoshop!Icke!

Så tråkigtTumme ned


   
SvaraCitera

mynona: Vilken skrämmande bild. Har vid det här laget träffat minst fem umare som känner till mitt ansikte

Men det innebär inte att UM vet vem du är


   
SvaraCitera

göra plastkopior av diverse um:are för att vara creepy


   
SvaraCitera

mynona: Så tråkigt

Jag vet Tumme ned


   
SvaraCitera

Draug: tillverka vapen,


   
SvaraCitera