Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra om...


Ämnesstartare

En arg person går mot dig med händerna i luften redo för att börja slå dig? Och inte verkar som att det går att lugna ner personen...


   
Citera

känner en personen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
känner en personen? 

kanske lite grann


   
SvaraCitera

Burg:

kanske lite grann

hm. jag hade nog backat och försökt undvika kroppskontakt. om aggrot inte gav sig skulle jag hota med att ringa polisen. det brukar lugna ner de flesta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev slagen igår, skrattade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d väl inget att skratta åt

amsi:
blev slagen igår, skrattade


   
SvaraCitera

höll

På att bli det igår pga skrattade åt en sån lol yolo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
d väl inget att skratta åt

orkar inte gråta. det var en jättefull snubbe som satte sig bredvid mig. vi pratade lite, sen kallade han min kompis fitta och kallade mig en massa saker och slog mig, sen sprang han iväg med vår solstol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: orkar inte gråta. det var en jättefull snubbe som satte sig bredvid mig. vi pratade lite, sen kallade han min kompis fitta och kallade mig en massa saker och slog mig, sen sprang han iväg med vår solstol.

O_O ArgArg


   
SvaraCitera

Fölåt

amsi:

orkar inte gråta. det var en jättefull snubbe som satte sig bredvid mig. vi pratade lite, sen kallade han min kompis fitta och kallade mig en massa saker och slog mig, sen sprang han iväg med vår solstol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de två gånger jag blivit slagen på detsättet har jag reagerat med att skratta och inte känna något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
Fölåt

ljug inte


   
SvaraCitera

Förlåt 

amsi:

ljug inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar skratta när jag blir rädd ibland.. Fan djevla anushuvud, avlad av sko.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
Förlåt 

kram


   
SvaraCitera