Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra om du va miljonär?


Ämnesstartare

Vad skulle du använt dina pengar till?


   
Citera
Ämnesstartare

Köpt ett hus. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bränt pengarna på horor och kokain. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja skulle flyttat till varmare ställen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny bil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välgörenhet förstås! Om det blir nåt över när jag köp ett strandhus i MalibuRodnar


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hade köpt en mellanformatskamera, jagat drömmen, sen hade jag nog tillslut insett att det inte var genomförbart och stått på samma plats som innan jag började, men utan pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade gett en massa till välgörenhet pga världen måste bli en bättre plats för alla oavsett art att leva på. Hade väl köpt en bil och tagit körkort kanske också. Fast det kan jag nog göra snart ändå kanske. Kanske köpt bostad också. Sedan placerat i fonder etc. Betalat städhjälp till min mormor också pga vet inte om hon har råd längre och hemtjänsten och hennes barn är uslingar som ej hjälper henne med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske lyft brösten och fettsugit magen också. fast vet inte om det är fett eller ba magmusklerna som släppt iof. fast ah, är ju livrädd för sjukhus etc så det hade nog dröjt ett jävla tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fördelat det till min mormor o morfar, föräldrar, bror, mina kusiner 😛 e för liten för att vara miljonär och jag har inget behov av att ha så mycket pengar så mm 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Spara dom för att kunna köpa hus när sparat tillräckligt, kanske borde skaffa en partner först innan tänker på hus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Skaffat egen lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljonär som i att ha en miljon på banken? Eller menar du flera miljoner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En miljon räcker inte långt idag, men säg att jag hade typ 20 miljoner så hade jag lämnat det här landet och köpt hus utomlands.


   
SvaraCitera
Kudhos

Sålt och lämnat allt som bär ner mig. Packat en väska med ipad, kläder, och pengar och sen tagit min longboard och sagt "Är tillbaka när jag åkt ett varv runt den här planeten."


   
SvaraCitera