Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du göra om en främling började prata med dig?


Ämnesstartare

 

Nån som är i ungefär samma ålder som dig. Det är väl vanligast att en kille kommer fram till en tjej, även om det inte är vanligt om ni fattar.. Men tjejer, vad skulle ni göra? :p Om killen typ frågade om ni kunde hitta på nåt nån dag. (har själv varit med om det, han ville ha mitt nummer ;o) Tycker bara det känns konstigt.


   
Citera

Blir oftast glad när folk jag inte känner kommer fram till mig, är väl lite av en komplimang eftersom det antagligen är något med en som verkar inbjudande, på något vis.


   
SvaraCitera

Jag gillart! Särskilt nu i YOLO-eran som pågår.


   
SvaraCitera

Jag pratar tillbaka, pga ing1 douche'

Mest alkoholister som pratar med mig av någon anledning.


   
SvaraCitera

Om den är trevlig pratar jag tillbaka förstås. 


   
SvaraCitera
mynona

Jag har inget emot att främmande människor helt plötsligt börjar prata med mig, vare sig det är på gatan eller på nätet. Det beror som alltid på hur de är och hur de talar. Ibland kan man lära känna nya människor på det sättet och jag bedömer utifrån hur de är om jag vill ha mer kontakt. Jag talar väluppfostrat med alkoholister på gatan dessutom. 


   
SvaraCitera

Svarar.


   
SvaraCitera

Beror på vad den pratar om.......


   
SvaraCitera

Jag hade blivit obekväm.


   
SvaraCitera

jag skulle anta att personen antingen är sugen på att snacka lite med någon eller vill titta närmare på mig eftersom jag är söt och konstig. det är inte så besvärliga önskningar att uppfylla och jag gillar babbel utan synligt mönster, så jag hade nog stått kvar en stund.


   
SvaraCitera

Hade blivit väldigt ställd. Men hört ut personen. Verkade den trevlig så ja, hade nog tagit en fika eller bytt nummer med denne. 


   
SvaraCitera

jag pratar alltid med okända


   
SvaraCitera

Jag hade blivit nervös och skrämt i väg personen, på ett eller annat sätt.


   
SvaraCitera

Har inget emot när obekanta kvinnliga varelser börjar prata med mig. De brukar oftast vara trevliga.


   
SvaraCitera

beror på vad den säger


   
SvaraCitera