Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du ha gjort?!


Ämnesstartare

Alkoholdrickandet på dem. Inte minst för att folk kastar burkar och flaskor ifrån dem. 

Mollybolly:

Done! 🙂

Hon har både kontonmr och adress till mig, men inget kan hon göra. Det är ju så svårt när man är så glömsk... -.-'

Skön iaf att höra att man inte är dum i huvudet från fler. 😮

Åk dit med någon kompis och kräv att få dina byxor så att hon ej ska få ett par gratisbyxor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Alkoholdrickandet på dem. Inte minst för att folk kastar burkar och flaskor ifrån dem. 

Åk dit med någon kompis och kräv att få dina byxor så att hon ej ska få ett par gratisbyxor.

Lika dyrt att hämta dom som att köpa nya, typ. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Alkoholdrickandet på dem. Inte minst för att folk kastar burkar och flaskor ifrån dem

lol 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Lika dyrt att hämta dom som att köpa nya, typ. :/

Vet inte heller om hon kommer ge mig dom om jag kommer. Eftersom hon har ljugit och inte hållit det hon sagt innan. 🙁 Har inte råd att åka fram och tillbaka för inget lixom. Var ju i stan och skulle få dom, men nej då! Som vanligt när det gäller henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

lol 😛

hur kom det med till denna tråd???????++


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte 


   
SvaraCitera

hade  brutit kontakten men inte pallat anmäla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
hade  brutit kontakten men inte pallat anmäla.

Kan hålla med om att det kanske var lite fjantigt att anmäla, men efter hur hon har betett sig så vill man inget annat än vara lika jävlig tillbaka. Sen när hon sa att jag skulle så tyckte inte jag att det var någon big deal. Så länge jag inte har gjort något fel...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Lika dyrt att hämta dom som att köpa nya, typ. :/

Går det inga bussar? Tränger du dig in och kräver att få byxorna så får hon ju åtminstone inga gratisbyxor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Går det inga bussar? Tränger du dig in och kräver att få byxorna så får hon ju åtminstone inga gratisbyxor.

Jo, men det kostar ju att åka buss också. 🙂 Det är väl egentligen inte byxorna i sig jag vill ha, vill att hon ska göra rätt och inte ta mina saker. Eftersom hon inte ens kan föra över pengar så kan jag lika gärna anmäla. Så länge jag inte har gjort något fel så får det väl vara så här. Jag må vara fjantig som gjorde en anmälan, men det var ju polisen själv som sa det också. Hon får väl tillbaka det jag får av henne.

Men jag har inte gjort fel någonstans iaf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Jo, men det kostar ju att åka buss också. 🙂 Det är väl egentligen inte byxorna i sig jag vill ha, vill att hon ska göra rätt och inte ta mina saker. Eftersom hon inte ens kan föra över pengar så kan jag lika gärna anmäla. Så länge jag inte har gjort något fel så får det väl vara så här. Jag må vara fjantig som gjorde en anmälan, men det var ju polisen själv som sa det också. Hon får väl tillbaka det jag får av henne.

Men jag har inte gjort fel någonstans iaf?

 ett busskort går ju att använda flera ggr.

jag hade nog inte bemödat mig med att anmäla att någon låtit bli att lämna tillbaka ett par mjukisbyxor, men jag tycker inte att du agerat fel nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

 ett busskort går ju att använda flera ggr.

jag hade nog inte bemödat mig med att anmäla att någon låtit bli att lämna tillbaka ett par mjukisbyxor, men jag tycker inte att du agerat fel nej.

Aa, fast jag har inget sånt kort. 🙂 Har så man får betala varje gång man går på. (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade bara struntat i det, ett par byxor mindre men mer energi att lägga på annat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag hade bara struntat i det, ett par byxor mindre men mer energi att lägga på annat. 

Ptja, får ju lägga en del energi på att inte hon kan bete sig ändå. Kan väl tycka att vi ligger på samma nivå nu i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Ptja, får ju lägga en del energi på att inte hon kan bete sig ändå. Kan väl tycka att vi ligger på samma nivå nu i alla fall.

Som sagt, jag hade struntat i det 


   
SvaraCitera