Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle du se som olämpligt?


Gifted
Ämnesstartare

Låt säga att du träffat en tjej, och ni är intresserade av varandra och det kommer definitivt bli något. Men ni har inte umgåtts mycket mer än att träffats på allmän plats.

Hur förhåller du dig till tanken att hon har ett ex, som hon har sexuell kontakt med (kk-dyl)? Observera att hon bara har känslor för dig, och kommer hålla sig till dig när ni väl kommer till sex.


   
Citera

Om hon haft det innan mig har jag inget problem med det bara det slutar när hon börjar träffa mig. Hennes liv före mig angår inte mig.


   
SvaraCitera

Känns inte riktigt riktigt. Känns inte äkta.
Nej för mig.


   
SvaraCitera

Stephen:

Om hon haft det innan mig har jag inget problem med det bara det slutar när hon börjar träffa mig. Hennes liv före mig angår inte mig.

Sa allt där[y]


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Stephen:

Om hon haft det innan mig har jag inget problem med det bara det slutar när hon börjar träffa mig. Hennes liv före mig angår inte mig.

Ja, allt innan kan man ju inte rå för. Men låt säga det är visst överlapp, så att säga innan det blivit riktigt seriöst.


   
SvaraCitera

Gifted:

Ja, allt innan kan man ju inte rå för. Men låt säga det är visst överlapp, så att säga innan det blivit riktigt seriöst.

nu får du kolla mig dryg här men förstår inte vad du menar med överlapp? 😛


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Stephen:

men förstår inte vad du menar med överlapp? 😛

hon har sex med sitt ex, samtidigt som ni nyligen har träffats, och bara dejtat/lunchat ett par gånger.


   
SvaraCitera

Gifted:

Hur förhåller du dig till tanken att hon har ett ex, som hon har sexuell kontakt med

Fuck. that. shit


   
SvaraCitera

Om man bara träffats på allmän plats några gånger, hur vet man att det definitivt kommer bli något? Man måste ha haft kontakt en tid innan också. [zzz]


   
SvaraCitera

Gifted:

hon har sex med sitt ex, samtidigt som ni nyligen har träffats, och bara dejtat/lunchat ett par gånger.

Den är lite svårare iofs. Men ändå är man ju inte tillsammans då men ah. Har det bara hänt nån gång och hon verkligen visar att det är en själv hon vill ha skulle jag ta henne. Men skulle väl inte vilja att hon hade kontakt med killen. Det hade känts jobbigt.


   
SvaraCitera

håller hon fortfarande på med sin KK samtidigt som hon träffar/dejtar mig så skulle jag inte tycka om det, nej.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

sculptura:

Man måste ha haft kontakt en tid innan också.

Jo, man har känt varandra ett tag och läst kurser tillsammans.


   
SvaraCitera

hon vill inte ha sex med dig men du vet att hon kommer vilja det i framtiden? [confused]


   
SvaraCitera

Rent teoretiskt borde det väl vara okej om hon fortfarande har ett kk-förhållande när ni bara precis börjat träffats. Ni är ju knappast på ett sådant stadie att hon borde hålla sig till bara dig, speciellt inte sexuellt då ni inte ens haft sex(?).
Fast sen vet man ju aldrig med känslor och så, visst skulle vissa tycka att det var jobbigt att tänka sig henne med någon annan osv.


   
SvaraCitera

Gifted:

Hur förhåller du dig till tanken att hon har ett ex, som hon har sexuell kontakt med (kk-dyl)? Observera att hon bara har känslor för dig, och kommer hålla sig till dig när ni väl kommer till sex.

Jag skulle tycka det var lite suspekt om hon fortfarande hade sex med exet precis när man hade börjat träffats. Chansen är rätt stor att hon fortfarande har kvar känslor för honom och jag skulle nog därför också vara rätt misstänksam.


   
SvaraCitera