Aviseringar
Rensa alla

vad skulle du välja att va


Ämnesstartare

Angelize:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh???? HALLÅ!!!! Det är ju bara utseendet de kan ändra!! De kommer ju föralltid vara människor som bara kan ändra skal! INGENTING annat...

One motif is a shape change in order to obtain abilities in the new form. Berserkers were held to change into wolves and bears in order to fight more effectively. In many cultures, evil magicians could transform into animal shapes and thus skulk about.

O to the wned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh???? HALLÅ!!!! Det är ju bara utseendet de kan ändra!! De kommer ju föralltid vara människor som bara kan ändra skal! INGENTING annat...

men va? alltså, du måste ju berätta reglerna innan man röster, hade ju inte en aning om[sad] fast shapeshifter är nog bäst att vara ändå. Hallå damernas omklädningsrum[cool][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

One motif is a shape change in order to obtain abilities in the new form. Berserkers were held to change into wolves and bears in order to fight more effectively. In many cultures, evil magicians could transform into animal shapes and thus skulk about.

O to the wned

nej eftersom att jag skapa tråden e de jag som bestämmer hur alla är...så fail......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nej eftersom att jag skapa tråden e de jag som bestämmer hur alla är...så fail......

Du kan ju inte ändra egenskaperna på allmänt vedertagna varelser utan att berätta det innan. Fail@u


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej fial på er som inte tar redap å fact innan ni bestömmer er, sorry not my fault att ni e fast som shapeshifters som barak an btw bli till DJUR inte människor... ha så kul att vara en golden retriver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

zombie (Du röstade på detta alternativ)

Ser ut som en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

zombie (Du röstade på detta alternativ)

Lätt coolast.


   
SvaraCitera

Angelize:

shapeshifter (Du röstade på detta alternativ)

Skåpmat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vampyr (Du röstade på detta alternativ)

Har redan allt förutom huggtänder och odödlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vampyr (Du röstade på detta alternativ)

vägrar vara en sån gay som glittrar dock


   
SvaraCitera

best i värden po cs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vampyr (Du röstade på detta alternativ)

Då kanske man skulle känna massa fina vampyrpojkar. [love]


   
SvaraCitera

Angelize:

shapeshifter (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

zombie (Du röstade på detta alternativ)

självklart. skönt att slippa tänka.


   
SvaraCitera

Angelize:

shapeshifter (Du röstade på detta alternativ)

Angelize:

shapeshifters som barak an btw bli till DJUR inte människor... ha så kul att vara en golden retriver

i supernatural kan de ju bli människor också!![surprised]


   
SvaraCitera