Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle hända??


Ämnesstartare

Vad händer om man dricker ajax?


   
Citera

Att du får ett fint inre.


   
SvaraCitera

Girlz97:
Vad händer om man dricker ajax?

Diskmedlet? Varför ska du dricka det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta : Diskmedlet? Varför ska du dricka det?

för att ja vill dö


   
SvaraCitera

Girlz97:

för att ja vill dö

Varför vill du dö? 🙁 


   
SvaraCitera

Girlz97:

för att ja vill dö

Ledsen

Det finns bra personer att vända sig till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :

Varför vill du dö? 🙁 

för att jag hatar allt i mitt liv och har ingen livslust kvar alls ;(


   
SvaraCitera

Girlz97:

för att jag hatar allt i mitt liv och har ingen livslust kvar alls ;(

Det kanske bara känns så nu? En period liksom. En svacka. Men det är ju bara tillfälligt. Och ofta kommer man ur den efter ett tag. Livet känns lite dassigt ibland.


   
SvaraCitera

Girlz97:

för att jag hatar allt i mitt liv och har ingen livslust kvar alls ;(

Vill du prata om det? :/


   
SvaraCitera

Enligt giftinformationscentralen så är dom symptom som uppstår vid förtäring av diskmedel: illamående och kräkningar. Tror att det är svårt att få i sig tillräckligt mycket för att det ska vara dödligt i och med att kräkningar är en av effekterna.

Hoppas du tar hand om dig. Det finns hjälp att få ifall en mår dåligt. Om det är akut så finns det akutmottagningar som har öppet dygnet runt. Det går att få hjälp via BUP eller vårdcentral. Det finns många alternativ till att begå självmord, vissa har till och med som effekt att vardag blir uthärdlig och kanske till och med bra. Hjärta


   
SvaraCitera

Jag hoppas att dina självmordstankar inte är allvarligt menade. Om de ändå är det, och du känner att du vill prata med någon, föreslår vi att du ringer Nationella Hjälplinjen på nummer 1144. De erbjuder psykologisk hjälp och de som svarar är socionomer, psykologer och psykiatrisjuksköterskor med erfarenhet av att ge stöd. Du kan också skicka in en fråga till vår Stöd & Svar-panel, men då tar det lite längre tid att få svar. Det är också bra att höra av dig till din lokala ungdomsmottagning där du kan få komma i kontakt med en kurator. Behöver du akut hjälp, ring 112!

Låser tråden då vi inte har möjlighet att hålla koll på den just nu och inte vill riskera ogenomtänkta och opassande inlägg från andra medlemmar.

Det finns hjälp att få, depression går att behandla och självmordstankar förändrar sig över tid. Livet kan bli bättre!


   
SvaraCitera

Been there. Det blir bättre, lovar. Prata med någon eller hitta någon hobby. Gå ut, solen gör dig gladare.  
Mådde mycket bättre efter att jag skaffat hund så jag får va ute och engagera mig. Hitta något för dig


   
SvaraCitera