Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni göra om man förbjöd sex?


Ämnesstartare

Allt står i titeln.....[chocked]. Vad skulle ni göra[confused][tard]?


   
Citera

Fortsätta sitta på UM[shake]


   
SvaraCitera

knulla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Fortsätta sitta på UM[shake]

De funkar[confused], men skulle du inte bli ledsen i ögat[tard]?

imavole:

knulla

Men om typ staten sydde igen hållet, och skar av killarnas[confused].... Vad skulle du göra i så fall[confused]?


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Men om typ staten sydde igen hållet, och skar av killarnas.... Vad skulle du göra i så fall?

skulle nog gå att knulla ändå. man kan liksom knulla via telefon. det sägs att om man bara hade ett stort hål istället för två små i näsan så skulle folk ha sex med det. är det något människan visat under historien så är det att det alltid går att knulla!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

;S


   
SvaraCitera

Yeppiie:

De funkar, men skulle du inte bli ledsen i ögat?

Jo. Lite kanske[sad]


   
SvaraCitera

imavole:

är det något människan visat under historien så är det att det alltid går att knulla!

[love]


   
SvaraCitera

sounds like business as usual


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Men om typ staten sydde igen hållet, och skar av killarnas.... Vad skulle du göra i så fall?

Och du tänker dig att folks främsta problem med det skulle vara att de inte kan ha sex?


   
SvaraCitera

ha sex ändå


   
SvaraCitera

Varför skulle sex förbjudas evur?
Har svårt att se händelsen och kan därför inte tänka mig vad jag skulle göra om så skedde.
Om lagen sa att man enbart fick ha sex vid producering av barn så skulle jag nog ha sex ändå. I smyg. Under ett täcke. [surprised]


   
SvaraCitera

ha sex ändå

regler och lagar är till för att brytas


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Fortsätta sitta på UM[shake]


   
SvaraCitera

antrax:

Om lagen sa att man enbart fick ha sex vid producering av barn

Så skulle jag smyga ned steriliseringsmedel för hästar i alla drinkar jag kunde hitta, för att förhindra vågen av barn det skulle leda till. Iövrigt låter det där som en lag SD siktar på att kunna införa i framtiden. Nä, nu var jag elak, jag skojade bara.

I övrigt skulle jag själv äta steriliseringsmedlet jag nämnde, och sedan knulla under täckmanteln "men vi försöker skaffa barn[cry]".


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Vad skulle ni göra[confused][tard]?

Öh, en lag hade inte hindrat mig från att knulla.. [zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Yeppiie:

Men om typ staten sydde igen hållet, och skar av killarnas[confused].... Vad skulle du göra i så fall[confused]?

Eh.. [tard] Kramas kan man göra.. [wink]


   
SvaraCitera