Aviseringar
Rensa alla

vad skulle ni killar föredra?


Ämnesstartare

Tumme upp


   
Citera
Ämnesstartare

alt 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
alt 1

Varje bajskorv motsvarar ett juck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajsaddd


   
SvaraCitera
mynona

Varför preciserar du att tjejerna ska vara fula utan att precisera att killarna ska vara snygga (hade varit nyfiken på hur svaren då skulle ha sett ut)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Varför preciserar du att tjejerna ska vara fula utan att precisera att killarna ska vara snygga (hade varit nyfiken på hur svaren då skulle ha sett ut)

Har några sjuka killkompisar som skulle låta deras drömtjejer bajsa i deras mun


   
SvaraCitera

Den här tråden är så ovanligt efterbliven att jag vet inte vad jag ska tycka, antagligen är TS lika efter.
Hur lågt kan man sjunka egentligen? Lika lågt som alla de som faktiskt skriver sådana här trådar.
Hm när jag läser TS tråd över så kanske du inte är så efter fast... Dina kompisar verkar helt klart sjuka i huvudet, varför ens starta en sådan här tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Den här tråden är så ovanligt efterbliven att jag vet inte vad jag ska tycka, antagligen är TS lika efter.
Hur lågt kan man sjunka egentligen? Lika lågt som alla de som faktiskt skriver sådana här trådar.
Hm när jag läser TS tråd över så kanske du inte är så efter fast... Dina kompisar verkar helt klart sjuka i huvudet, varför ens starta en sådan här tråd?

Gillar inte din attityd i den här tråden. Du kunde ha skrivit snällt istället... 


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Har några sjuka killkompisar som skulle låta deras drömtjejer bajsa i deras mun

Då kanske fekalier tillhör deras personliga preferenser i vilket fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Då kanske fekalier tillhör deras personliga preferenser i vilket fall

Det är nog bara nåt dom säger för att uttrycka hur snygg hon är iofs...


   
SvaraCitera

Ingefära:

Gillar inte din attityd i den här tråden. Du kunde ha skrivit snällt istället... 

Hmm, jag måste ju leva upp till mitt namn!

Ok dina kompisar är totalt efterblivna men du är förhoppningsvis inte det, alltså om de verkligen är dina kompisar så aah eller om du bara vet om vilka de är men iaf.
Tråden är väldigt konstig och underlig. Jag undrar varför man ens skulle vilja något sådant.?!?

Var jag snällare nu?


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Det är nog bara nåt dom säger för att uttrycka hur snygg hon är iofs...

Jaså, du hade annars kunnat fråga om de hade svalt ner det också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jaså, du hade annars kunnat fråga om de hade svalt ner det också

Men ew


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Hmm, jag måste ju leva upp till mitt namn!

Ok dina kompisar är totalt efterblivna men du är förhoppningsvis inte det, alltså om de verkligen är dina kompisar så aah eller om du bara vet om vilka de är men iaf.
Tråden är väldigt konstig och underlig. Jag undrar varför man ens skulle vilja något sådant.?!?

Var jag snällare nu?

lite snällare  iaf


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Men ew

Ja


   
SvaraCitera