Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle ni säga..?


Ämnesstartare

Moderkakan:

som i eurotrip fluggaenkoecchicebolsen hahahahaha

HAahahahaha f1 synd om den killen!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Eller skulle ni hellre vilja ha det tvärtom? Att du bestämmer helt över din partner...
Eller gillar ni kanske inte alls detta..?

testat det, älskar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

HAahahahaha f1 synd om den killen!!!!!!!!!!!!!

[bigsmile] ja stackar :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det e grymt. Totalt förlora kontrollen pwns. Testa handbojor, bästa uppelvelesn jag varit med om.... fan blir kåt av bara tanken...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nog tycka det var lite mys[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UndercoverBrother:

testat det, älskar det

Du var dominant eller? Hur pass "hårt" var det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill att min partner trycker upp en banan i röven på mej ahhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han bra på det han gör & känner jag mig omtyckt och trygg med honom så hade jag fan inte bangat på att bli dominerad.
Ganska nice[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan dock va dominant mo thonom om han gärna vill men får inte bli så varje gång, för då har ja hittat fel kille fan[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Du var dominant eller? Hur pass "hårt" var det?

hon var dominant, jag var dominant. kört båda.
hålla fast, spanka, förnedra verbalt, trycka ner hennes huvud i kudden. du vet sånt vanligt vaniljaktigt


   
SvaraCitera

Asså skulle aldrig våga nåt sånt med någon jag inte litade på till 100%. Kanske med min pojkvän fast inte FÖR hårt då. Inte typ piskor och nålar och sånt. Lite för mkt, men kanske att han fick ta mig hårt "mot min vilja" [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Asså skulle aldrig våga nåt sånt med någon jag inte litade på till 100%. Kanske med min pojkvän fast inte FÖR hårt då. Inte typ piskor och nålar och sånt. Lite för mkt, men kanske att han fick ta mig hårt "mot min vilja"

Nej, men typ smisk på rumpan, att han håller dig i håret när ni kör bakifrån, trycker ner ditt huvud i kudden, handbojar dig? Och att du stretar emot lite och säger t.ex. nej eller sluta... Porrigt! [love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hade sagt: "LOL fetglöm, annars slår jag sönder dig"

Du får ju inte vara så negativ[n] se det istället som en möjlighet att få testa på ngt nytt[y]

detberorpå:

kan dock va dominant mo thonom om han gärna vill men får inte bli så varje gång, för då har ja hittat fel kille fan

Jag kan vara dominant om du vill[y]


   
SvaraCitera

pandan:

Nej, men typ smisk på rumpan, att han håller dig i håret när ni kör bakifrån, trycker ner ditt huvud i kudden, handbojar dig? Och att du stretar emot lite och säger t.ex. nej eller sluta... Porrigt!

Haha, aa, faktiskt galet porrigt! Liksom bara man litar på sin partner så! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Jag kan vara dominant om du vill

Nej det kan du inte[crazy]


   
SvaraCitera