Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle opartiska personer av manligt kön säga om min kropp?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en tjej som är ganska exakt 175 cm (174 ibland, det beror på tiden på dygnet bl.a) och jag väger ungefär 63 kilogram. Har kanske en aningens för stor rumpa för min kroppsvikt, men då har jag inte särskilt stora bröst istället. A-kupa. Långt, brunt hår. Bruna ögon. Runda kinder. Bruna ögon, inte särskilt stora. Läpparna är av normalstorlek. Väldigt raka tänder (tack vare tandställning).

Vad skulle en opartisk kille säga om detta? Det handlar endast om nyfikenhet och jag vill ha helt ärliga kommentarer. För lång? För kort? Föredrar du blondiner kanske?

Ja... Ren nyfikenhet 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det finns folk som har brännskador, handikapp som gör att de ser groteska ut osv
du låter som en helt vanlig människa man passerar varenda dag på ica


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Opartisk"?

Låter som en vanlig tjejkropp, var nöjd


   
SvaraCitera

Jag behöver bildmaterial.
Just nu så har jag en standard bild i skallen. Tänk om du har en puckel på ryggen. Det är inte så charmigt.

Quasimodo fick inte ligga kan jag tillägga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bild vore bäst om du ville ha en sådan slags kommentar. men annars så föredrar jag nog brunetter. sen att dina mått inte verkar extrema åt något håll..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du låter vacker. Alltså typ vanligt vacker om du förstår.. Om du vågar skicka bild så hjälper ju det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Vad skulle en opartisk kille säga om detta?

Vad definierar en opartisk kille?

kkärlek:

för stor rumpa för min kroppsvikt

Den är säkert inte för stor. Stora rumpor är trevliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej jag är längre än dig och väger mindre men ändå är jag tjock?? hur tänker du då gå ner i vikt ist [crazy]


   
SvaraCitera

/care
tänker de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Vad skulle en opartisk kille säga om detta? Det handlar endast om nyfikenhet och jag vill ha helt ärliga kommentarer. För lång? För kort? Föredrar du blondiner kanske?

Perfekt!!! [blush]

Lite ung bara, hade du vart 25 år hade du varit så jävla perfekt som det kan bli! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i vad killar tycker, du behöver inte deras godkännande.


   
SvaraCitera

Blev mest nyfiken på hur du skiftar 1 cm beroende på dygn?


   
SvaraCitera
kachin

skaffa bättre självkänsla [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Blev mest nyfiken på hur du skiftar 1 cm beroende på dygn?

alla gör det.


   
SvaraCitera

hur kan man vara så säker på det?! Varför just 1 centimeter?! Vem gör en undersökning på sånt??


   
SvaraCitera