Aviseringar
Rensa alla

Vad skulle opartiska personer av manligt kön säga om min kropp?


kachin

soundsystem:

Blev mest nyfiken på hur du skiftar 1 cm beroende på dygn?

man är lite längre på morgonen, om man sovit tillräckligt dvs. sedan sjunker ryggraden ihop något efter en hel dag om man är uppe osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

hur kan man vara så säker på det?! Varför just 1 centimeter?! Vem gör en undersökning på sånt??

The flexibility of the spine and its ability to stretch and compress contribute to the actual height changes that occur to all of us during the day. In fact, when you have reached the exciting time in your life when you have begun to drive a car, notice how you must adjust your rear-view mirror upwards in the morning and then read just it downwards in the evening. This happens because, after a full day of fighting off gravity, you actually shrink in size! Let's discuss how the absence of gravity might affect your height as well.

http://www.nsbri.org/humanphysspace/focus6/ep_function.html


   
SvaraCitera

kachin:

man är lite längre på morgonen, om man sovit tillräckligt dvs. sedan sjunker ryggraden ihop något efter en hel dag om man är uppe osv.

Jaha.. Ja, det kan jag ju tänka mig till och ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

okej jag är längre än dig och väger mindre men ändå är jag tjock?? hur tänker du då gå ner i vikt ist

Jag tänker att jag garanterat har mer muskler än dig, vilket väger mer än fett [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter inte som du har något att oroa dig över! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är opartisk så orkar inte läsa


   
SvaraCitera