Aviseringar
Rensa alla

vad snusar du?


Ämnesstartare

Okaj härligt! Lös är såå mycket finare imo. Röda Lacket är typ det enda jag löper isf. Smaken sitter klistrad, lättbakad och lagom saftig. Går att köra bra utan bakning också vid snabba ryck 8) utan att allt ramlar ur käften! Rapé lös gillar jag ej 🙁 portion funkar. 

Snusar typ aldrig längre dock. Tar ibland bara! En dosa/månaden snitt kanske. Knappt det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

om jag kommer kanske jag aldrig kommer därifrån, det är nikotin vi pratar om! :$

Haha sött Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:
Okaj härligt! Lös är såå mycket finare imo. Röda Lacket är typ det enda jag löper isf. Smaken sitter klistrad, lättbakad och lagom saftig. Går att köra bra utan bakning också vid snabba ryck 8) utan att allt ramlar ur käften! Rapé lös gillar jag ej 🙁 portion funkar. 

Snusar typ aldrig längre dock. Tar ibland bara! En dosa/månaden snitt kanske. Knappt det. 

Mhm röda lacket är bra lös faktist. Ettan är lättbakad med tycker jag och rätt fräsch. General lös går bort. 

ah lyckats sluta alltså grattis fasen! Själv ligger man på 1 dosa på max två dagar, en vid mycket på jobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Haha sött

Rodnar

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Rodnar

puss

Pöss 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det hantverkare som inte snusar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Finns det hantverkare som inte snusar?

Ja men dom är få 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så röker dom


   
SvaraCitera