Aviseringar
Rensa alla

VAd sparar ni till just nu?


Digitalkamera, ny mobil, nya högtalare, ipod [sad]


   
SvaraCitera

Sparar det mesta av min lön, men sparar inte till nåt speciellt egentligen, men pengar behövs ju alltid. Jag kanske kommer in på nån utbildning nån gång, eller så är det alltid bra att ha lite pengar om man vill flytta hemifrån, eller blir arbetslös eller nåt.


   
SvaraCitera

Jag sparar inte till någonting! Eller, isåfall alla festivaler utomlands + Sweden Rock som jag vill på nästa år. [sad]


   
SvaraCitera

Jag sparar till att bli ekonomiskt oberoende.


   
SvaraCitera

långutlandsresa för 2008 ;O


   
SvaraCitera

Jag sätter in 400:- av studiebidraget på 1050:- på mitt sparkonto. För pengarna där ska jag i första hand ta körkort, och det som blir över kommer antagligen att behövas när jag flyttar hemifrån till t ex möbler.


   
SvaraCitera

sparar till ett busskort och en tatuering.


   
SvaraCitera

zlorgznorg:

Har inga pengar att spara


   
SvaraCitera

jag vet inte om jag sparar till något speciellt just nu, men på inköpslistan står en uppsättning midi-triggpads (eltrummor, typ), samt ett par matchade kondensatormikrofoner. en laptop vore inte fel heller.

jag är kass på att spara pengar sansat, men jag är skitbra på att svälta mig själv när jag får en fix ide om att jag måste ha en grej.


   
SvaraCitera

Har jag något jag vet att jag vill ha är jag grym på att spara till det. Just nu, resor[rolleyes]


   
SvaraCitera

inte något särskilt, sparar för att få upp över en gräns just nu bara


   
SvaraCitera
sincan

Massförstörelsevapen.


   
SvaraCitera

Har inget att spara med kanske!!!!!! [mad]


   
SvaraCitera

Har sparat ihop, eller snarare tjänat ihop till mitt körkort nu men längre har jag inte kommit. Har fått ihop runt 20000 antar att ungefär hälften går till körkortet frågan är vart resten ska ta vägen [cheers]


   
SvaraCitera

Ayia Napa!![bigsmile]


   
SvaraCitera