Aviseringar
Rensa alla

Vad ta med till öde ö? (fråga till tjejer)


Ämnesstartare

FRÅGA TILL TJEJER:
Anta att du skulle bli strandsatt på en öde ö och tvingas leva där helt ensam en låg tid, och att du har mat med dig så du klarar dig hela tiden. Om du fick ta med dig föremål i listan nedan. Vad skulle du då prioritera högst att ha med dit?


   
Citera
mynona

Pizza: Dildo med inbyggd iPad med musik och mobiltelefon som du kan ringa och maila


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Pizza: Dildo med inbyggd iPad med musik och mobiltelefon som du kan ringa och maila

Spännande val! Så om du hamnar på en öde ö tycker du det viktigaste att ta med är en dildo. Tack för svaret!


   
SvaraCitera
mynona

Pizza:

Spännande val! Så om du hamnar på en öde ö tycker du det viktigaste att ta med är en dildo. Tack för svaret!

Ja, särskilt om det finns täckning för mobilen 😉 Varsågod!


   
SvaraCitera
b1son

Pizza: Smink och sminkspegel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja, särskilt om det finns täckning för mobilen 😉 Varsågod!

Ja fast det var ju liksom bara en extra detalj, men de är ju liksom dildon det handlar om.


   
SvaraCitera
mynona

Pizza:

Ja fast det var ju liksom bara en extra detalj, men de är ju liksom dildon det handlar om.

Bra med extrafunktioner. En produkt utan extrafunktioner är blahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tårtspade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Tårtspade

Aha. Ja du menar att den går att använda som dildo också ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizza:

Aha. Ja du menar att den går att använda som dildo också ja!

Jovars, det stod mellan spaden och mikrovågsugn. Men opraktiskt då den vore för stor. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Pizza: Smink och sminkspegel

Lika bra att ta mig tid till att lära mig. Lär ju aldrig ha orken för det hemma. 


   
SvaraCitera

Pizza: Dildo med inbyggd iPad med musik och mobiltelefon som du kan ringa och maila med driven av solceller

behöver få lyssna på musik för att distrahera mig från tankar. tänk om det skulle vara helt tyst och man är ensam med sina tankar 24/7. nej fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

behöver få lyssna på musik för att distrahera mig från tankar. tänk om det skulle vara helt tyst och man är ensam med sina tankar 24/7. nej fyfan.

Du tycker också att dildon är viktigast att ha med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smink1 så jag kan göra upp eld med spegeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
smink1 så jag kan göra upp eld med spegeln

Det kan man göra med pinnar annars, men de kanske har fått ett annat användningsområde.. Förvirrad


   
SvaraCitera