Forumet - Vad tänder ni killar på ?

Vad tänder ni killar på ?

684 0 19
Uppskattar framförallt en tjej som man ser tränar, dvs. har en fit kropp. Viktigt är också attityden, ödmjuk, positiv attityd och intelligent brukar fungera rätt så bra hos mig. Snygga kindben tycker jag också är särskilt attraktivt. Sen spelar ju självklart en massa andra faktorer in såsom ansikte, hår, klädstil, etc. det hela blir större än summan av dess komponenter.

Spana också in:

T & A!

Tits and ass alltså... En lagom urringning (med push-up under, eller om hon har tillräckligt fasta bröst - C-kupa) eller en kort kjol/klänning alt. ett par korta jeansshorts (slutar precis under rumpan - så man ser lite av rumpan när hon går/böjer sig framåt) alt. om det är kallt ute - ett par tighta jeans med en reva (ett hål) precis under rumpan (så man ser rumpan när hon går).

Då är jag lycklig. [love]
_Vickie:

Men skit i om det blev Fail!! [mad] Svara bara, så glömmer vi de andra... [cute]

Nice att du starta tråden med 3 inlägg xD

En tjej som e aktiv i sängen eller överhuvudtaget överallt. Sure, jag står för huvud-delen, ser till att det går nånstans, men en tjej som tar initiativ o tar för sig e nice :D