Aviseringar
Rensa alla

vad tänder ni killar på??


askme
Ämnesstartare

som sagt, vad tänder ni killar på hos tjejer?? vill bli av med oskulden nu och vill veta hur jag ska få killen i sängen utan att fråga[rolleyes] seriösa komentarer uppskattas[love]


   
Citera

Bara fråga någon random kille du tycker ser snygg ut och bor nära dig. Gör det över internet om du nu måste. Välj helst någon lite nördig och blyg kille som inte kommer kunna utnyttja dig.

Eller så väntar du bara och har sex med någon du tycker om istället, som många andra gör.


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

Mawns:

Bara fråga någon random kille du tycker ser snygg ut och bor nära dig.

jag menade min kille[wink]


   
SvaraCitera
Paseo

askme:

jag menade min kille

men herregud då är det väl bara att vänta liiiiite, är ni kära kommer det tro mig


   
SvaraCitera

askme:

jag menade min kille

Ta på hans snopp?

det är inte som att vi killar är någon slags rubiks kub precis ju. bara ta på snoppen, vips så är det fixat.


   
SvaraCitera

Snygga rumpor.


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

men jag är inte så bra på att göra han upphetsad[rolleyes] Så....vad gör er upphetsade killar? om man nu vill komma i säng och inte vill visa brösten de första jag gör...??


   
SvaraCitera

askme:

men jag är inte så bra på att göra han upphetsad Så....vad gör er upphetsade killar? om man nu vill komma i säng och inte vill visa brösten de första jag gör...??

Ta på snoppen.


   
SvaraCitera

Du ska göra saker du känner dig bekväm med, inte något folk på ett forum skrivit. Gör vad som faller dig in ba. Killar i din ålder blir superkåta bara man petar på dem. Fast det blir killar i alla åldrar iof.


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

haha, de kan man ju klara av<3 no mer en noob kan behöva veta??


   
SvaraCitera

isola:

Killar i din ålder blir superkåta bara man petar på dem. Fast det blir killar i alla åldrar iof.

Det är faktiskt så enkelt, TS. Såvida inte din kille är en väldigt konstig kille så räcker det att du tar på honom.


   
SvaraCitera

askme:

no mer en noob kan behöva veta??

Använd kondom och lägg alla komplex åt sidan. Ha skönt ba. Och bli inte ledsen om det inte är som på film för det blir det sällan i början.


   
SvaraCitera

Mawns:

Det är faktiskt så enkelt, TS. Såvida inte din kille är en väldigt konstig kille så räcker det att du tar på honom.

True story! [smile]


   
SvaraCitera

Ofta han inte blir upphetsad?[tard]


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

fan, är det så lätt??[wink] då lär han nog blivit upphetsad som fan igår[rolleyes]


   
SvaraCitera