Aviseringar
Rensa alla

Vad tar min mamma för tabletter?


Ämnesstartare

Jag tar INGA droger så ni vet, men jag bara undrar en sak..

Min mamma vill aldrig prata om sina mediciner, men hon har tabletter som heter Lyrica och Zopiklon? Jag är bara nyfiken på vad hon tar för något.

Vad är det för tabletter och vad gör dom? :S


   
Citera

Googla för i helvete! [mad]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Men helvete, va känslig jag är idag [confused]


   
SvaraCitera

Sömn och smärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får hålla med myksa, googla! annars kan du vandra till apoteket o fråga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Googla för i helvete!

Ah, lägg av ffs. Jag ställde en fråga HÄR för att jag ville ha ett vettigt svar av kunniga folk och ditt var långt ifrån ett vettigt svar.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sömn och smärta.

Okej, TACK isola! Bästa svaret av alla inlägg! [smile]


   
SvaraCitera

Zopiklon är ett sömnmedel.
Lyrica är ett epileptikamed.


   
SvaraCitera

intoxicated:

Ah, lägg av ffs. Jag ställde en fråga HÄR för att jag ville ha ett vettigt svar av kunniga folk

Tror nog google har ganska mycket mer kunnigt folk än här... regel nummer 1 för att använda internet, google [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

FASS-länkar..

Jag vet att det finns nån sida som heter FASS med information om mediciner men jag ville bara ha ett enkelt svar. [smile]


   
SvaraCitera

intoxicated:

Okej, TACK isola! Bästa svaret av alla inlägg! [smile]

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Tror nog google har ganska mycket mer kunnigt folk än här... regel nummer 1 för att använda internet, google [no-no]

Jag ville ha ett svar HÄR, jag KAN googla, jag är inte dum i huvudet bara för att jag är 15 år. Vad spelar det för roll att fråga här om man nu bara ska googla hela tiden. [zzz]

passaro:

Zopiklon är ett sömnmedel.
Lyrica är ett epileptikamed.

Okej kanon! Tack så mycket, då vet jag! [y] [smile]


   
SvaraCitera

intoxicated:

Ah, lägg av ffs. Jag ställde en fråga HÄR för att jag ville ha ett vettigt svar av kunniga folk och ditt var långt ifrån ett vettigt svar.

Och hur i helvete kan du ta dig rätten att begära det på UM? Gå och lägg dig din jävla pajas innan två inoljade Hammarby-dvärgar kommer och våldtar Uranus


   
SvaraCitera