Aviseringar
Rensa alla

Vad tar min mamma för tabletter?


Ämnesstartare

Born To Lose:

Och hur i helvete kan du ta dig rätten att begära det på UM? Gå och lägg dig din jävla pajas innan två inoljade Hammarby-dvärgar kommer och våldtar Uranus

Äh. Lägg av, grabben. Peace out. Ta det lugnt. [smile]
Jag har fått svar och jag är nöjd. [wink] [smile]


   
SvaraCitera

intoxicated:

Äh. Lägg av, grabben. Peace out. Ta det lugnt. [smile]
Jag har fått svar och jag är nöjd. [wink] [smile]

Du ja, men du har precis skaffat dig en fiende


   
SvaraCitera

De gör så att man får korkade barn som inte vet vad Google är. [shake]


   
SvaraCitera

intoxicated:

Jag ville ha ett svar HÄR, jag KAN googla, jag är inte dum i huvudet bara för att jag är 15 år. Vad spelar det för roll att fråga här om man nu bara ska googla hela tiden. [zzz]

Hmm, okej då... enklare med google dock.. mer säkert svar, och dom som svarar här har säkert sökt på google innan dom svarar [confused]

Men kan dock hålla med, i vissa fall så gnäller alla på att man ska söka på google och när man söker så hittar man bara trådar där folk säger att man ska söka på google.. [tired] Men just namn på saker är väl allra enklast att bara googla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Born To Lose:

Du ja, men du har precis skaffat dig en fiende

För att JAG inte sökte på google först? Äh ta och lugna ner dig lite nu och bete dig på ett mer moget vis, du gör ju så stor grej av det. Vad gör det om jag frågade här? Men visst, jag kan vara mogen och be om ursäkt för att jag inte sökte på google först. Det har jag inga problem med! [smile]

Bara Ta Allt:

De gör så att man får korkade barn som inte vet vad Google är. [shake]

Jag VET vad google är och jag använder det typ alltid, men som jag sa till den andra personen, så får jag på ett mer moget vis be iom ursäkt för att jag inte sökte på google först. [smile]


   
SvaraCitera

intoxicated:

Jag VET vad google är och jag använder det typ alltid, men som jag sa till den andra personen, så får jag på ett mer moget vis be iom ursäkt för att jag inte sökte på google först. [smile]

Alltså, jag skojade. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Alltså, jag skojade. [crazy]

You got me there! [wink] [bigsmile]


   
SvaraCitera

intoxicated:

Vad är det för tabletter och vad gör dom? :S

isola:

Sömn och smärta.

intoxicated:

[smile]

intoxicated:

[smile]

intoxicated:

[smile]

intoxicated:

[smile]

isola:

[smile]


   
SvaraCitera

Fyfan vad alla är så jävla besatta av gooogle öhgphmmmsidddddddddd.[zzz]


   
SvaraCitera

intoxicated:

För att JAG inte sökte på google först? Äh ta och lugna ner dig lite nu och bete dig på ett mer moget vis, du gör ju så stor grej av det. Vad gör det om jag frågade här?

intoxicated:

Men visst, jag kan vara mogen och be om ursäkt för att jag inte sökte på google först. Det har jag inga problem med! [smile]

Det är väl snarare grejen att du försöker be folk att vara mogna på UM som kan vara aningen stötande. Jag kommer alltid finnas i alla trådar och dra ner allt till sandlådenivå. Desto mer mogen du försöker framstå, desto mer omogen blir jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Hmm, okej då... enklare med google dock.. mer säkert svar, och dom som svarar här har säkert sökt på google innan dom svarar [confused]

Kanske, kanske inte? Hursomhelst så ville ja bara ha ett enkelt svar. Jag hade lika gärna kunnat kolla Wikipedia, men jag ville helt enkelt bara fråga här och se om folk visste och kunde ge ett enkelt svar. Vissa folk är tydligen inte så kunniga om dom hela tiden hänvisar till Google. [rolleyes]

Vad är det då för mening med ett forum där alla skriver; KOLLA GOOGLE FFS! osv. Detta är ett disskussionsforum och eftersom jag är aktiv här och det FINNS ett forum för den fråga jag ställde så förväntade jag mig att folk skulle svara lite mer moget åtminstone.

Nej, tummen ner för denna forumsdel. [n]
Men TACK till de personer som svarade på ett ordentligt vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Born To Lose:

Det är väl snarare grejen att du försöker be folk att vara mogna på UM som kan vara aningen stötande. Jag kommer alltid finnas i alla trådar och dra ner allt till sandlådenivå. Desto mer mogen du försöker framstå, desto mer omogen blir jag.

Okej, och vad är meningen med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag lämnar denna forumsdel och "disskusion" nu, jag har fått dem svaren jag ville ha osv. Tack till alla!


   
SvaraCitera

Born To Lose:

Det är väl snarare grejen att du försöker be folk att vara mogna på UM som kan vara aningen stötande. Jag kommer alltid finnas i alla trådar och dra ner allt till sandlådenivå. Desto mer mogen du försöker framstå, desto mer omogen blir jag

Image


   
SvaraCitera

intoxicated:

Okej, och vad är meningen med det?

Det är meningen med mitt liv


   
SvaraCitera