Aviseringar
Rensa alla

vad tkr du att jag ska göra för mn personliga utveckling


Ämnesstartare

motivera ditt svar

image_175.jpg


   
Citera

Vilken hemsk bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läsa på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha skoja mena röka på Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
Vilken hemsk bild.

vf? 

Tickstart:
läsa på

tråden handlar inte om vad du ska göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli bättre på att välja dina strider, upplever ibland att du argumenterar om i princip meningslösa saker/skriver mothugg bara för att

det jag har färskt i minnet(då det rör mig sj) är ditt "gräset är grönt osv"-svar i min tråd men det är en uppfattning jag byggt upp under rätt lång tid.. alltså det känns som att du ibland gör dig selektivt blind för människors bakomliggande anledningar och förutsättningar och jag tycker därmed att du ibland bemöter folk på ett orättvist sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
bli bättre på att välja dina strider, upplever ibland att du argumenterar om i princip meningslösa saker/skriver mothugg bara för att

det jag har färskt i minnet(då det rör mig sj) är ditt "gräset är grönt osv"-svar i min tråd men det är en uppfattning jag byggt upp under rätt lång tid.. alltså det känns som att du ibland gör dig selektivt blind för människors bakomliggande anledningar och förutsättningar och jag tycker därmed att du ibland bemöter folk på ett orättvist sätt.

tack för saklig kritik men när d gäller dig är d en annan sak d behöver vi inte ta här elr öht om du inte vill men jag vill åtminstone ge en förklaring 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: tråden handlar inte om vad du ska göra

kan du sluta vara långsynt pls? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: tack för saklig kritik men när d gäller dig är d en annan sak d behöver vi inte ta här elr öht om du inte vill men jag vill åtminstone ge en förklaring

ja det förstår jag absolut och sympatiserar med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

kan du sluta vara långsynt pls? :$

när du slutar bete dig som 1 as kmr jag sluta behandla dig som du beter dig, är ingen samarit

onödigt elak:

ja det förstår jag absolut och sympatiserar med.

bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egentligen kan man nästan sammanfatta min kritik med att du, enligt mig, kör lite väl hårt på det här med att inte vara "snäll" men det är egentligen helt en åsiktsfråga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
egentligen kan man nästan sammanfatta min kritik med att du, enligt mig, kör lite väl hårt på det här med att inte vara "snäll" men det är egentligen helt en åsiktsfråga 

ja d vet jag om men tkr inte d är hårt är bättre än att ljuga och är aldrig elak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja d vet jag om men tkr inte d är hårt är bättre än att ljuga och är aldrig elak

att avhålla sig från att skriva/säga vissa saker innebär inte att man ljuger, och beroende på hur man ser det kan man se det som elakt att mer eller mindre medvetet behandla folk orättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

att avhålla sig från att skriva/säga vissa saker innebär inte att man ljuger, och beroende på hur man ser det kan man se det som elakt att mer eller mindre medvetet behandla folk orättvist.

nej d vet jag d gör jag inte hlr

vill ha exempel på hur jag behandlar folk orättvist 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: när du slutar bete dig som 1 as kmr jag sluta behandla dig som du beter dig, är ingen samarit

anti-samarit Rodnar


   
SvaraCitera