Aviseringar
Rensa alla

vad tkr ni om att sälja sex om man vill?


Ämnesstartare

diskutera

jag menar då om man vill, inte om man måste 


   
Citera
Ämnesstartare

vill man så ska man få göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd bara att det finns många risker med de + folk som dömer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju lagligt att sälja sex men olagligt att köpa 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det får man väl göra om man känner för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det fanns efterfrågan skulle jag lätt göra det.

300 kr - åldersgräns 18-30


   
SvaraCitera

Om man vill okej, men det har inte alltid slutat bra med personer som är prostituerade.

Fast man ska inte använda det som skadebeteende då och säga att man vill, när man egentligen inte vill.


   
SvaraCitera
mynona

Man har rätt att göra som man själv vill med sig själv och sin egen kropp utan att andra ska moralisera över ens val. Livet finns för att vi ska kunna experimentera med och utveckla oss själva och komma till självinsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om man har en fetisch för att få pengar
jobbigt det kan bli då


   
SvaraCitera
Kudhos

Vill man så... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag misstänker att det är ett ganska "slitsamt jobb" om inte annat rent psykiskt. Dessutom finns det en jävla massa torskar som har en massa skitskumma önskemål som de vill få tillfredställda. Då skulle jag nog gissa på att det är något softare att bli porrstjärna än att bli hora förutsatt att man skriver kontrakt med ett stort seriöst filmbolag. 

Men det är inget jag skulle satsa på.  Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:
Jag misstänker att det är ett ganska "slitsamt jobb" om inte annat rent psykiskt. Dessutom finns det en jävla massa torskar som har en massa skitskumma önskemål som de vill få tillfredställda. Då skulle jag nog gissa på att det är något softare att bli porrstjärna än att bli hora förutsatt att man skriver kontrakt med ett stort seriöst filmbolag. 

Men det är inget jag skulle satsa på.  Blink

Hur blir man porrstjärna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Hur blir man porrstjärna?

Det är väl som med alla andra jobb - man söker det! Finns väl hundratals med porrfilmbolag som söker "aktörer framför kameran".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr inte om idén 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
tkr inte om idén 

vf inte?

Pink Purple Babe:
Jag misstänker att det är ett ganska "slitsamt jobb" om inte annat rent psykiskt. Dessutom finns det en jävla massa torskar som har en massa skitskumma önskemål som de vill få tillfredställda. Då skulle jag nog gissa på att det är något softare att bli porrstjärna än att bli hora förutsatt att man skriver kontrakt med ett stort seriöst filmbolag. 

Men det är inget jag skulle satsa på.  Blink

pratar om prostitiution inte porr


   
SvaraCitera