Aviseringar
Rensa alla

vad tror du derivata är?? (VET DU VAD DET ÄR SÅ SÄG DET INTE)


Ämnesstartare

tjena tänkte höra om ni vet vad DERIVATA är för nått:P är det nått tråkit kemiskt begrett eller kanske nått intressant inom biologin eller en historisk krigs hjälte, hur som hälst låt fantasin flöda å gissa vad du tror det är.

ÄR DET SÅ ATT DU VET VAD DET ÄR SÅ BERÄTTA INTE UTAN LÅT FOLK ROA SIG GENOM ATT GISSA KOLLA INTE UPP DET HÄR FÖREN NI HAR SAGT VAD NI TROR MEN SÄG ALDRIG VAD DET ÄR........

hur som hälst när jag har fått 20 olika förslag vad det är så kan jag vara snäll å berätta vad/vem/hur/(ja vad det nu är)

detta är försök nr 2 förut då sa alla vad det var å kolla upp det direkt GÖR INTE DET jag berättar det senare


   
Citera

Vet inte alla över typ 16 det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vet inte alla över typ 16 det?

många ju men dom som inte vet är det tänkt ska få fantisera ihop vad det är vore skoj å höra på skola tar vi då å skämtar skjukt om varandras Derivator 😛


   
SvaraCitera

viking009:

många ju men dom som inte vet är det tänkt ska få fantisera ihop vad det är vore skoj å höra på skola tar vi då å skämtar skjukt om varandras Derivator 😛

Ni kan ju skämta "skjukt" om dina kunskaper i svenska annars[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ni kan ju skämta "skjukt" om dina kunskaper i svenska annars

jag vet att min svenska e åt hvetet men det skiter jag i för jag är grymm på derivata


   
SvaraCitera

Ja det här var ju kul.[rolleyes]


   
SvaraCitera

spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom igen nån som inte vet vad det är få höra nån gissning derivata är inte nått man får veta hur som hälst + att ingen annan i min familj vet vad derivata är så det är inge å skämmas för:P


   
SvaraCitera

Inom matematik är derivatan en funktion som anger en annan, känd funktions förändringshastighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Inom matematik är derivatan en funktion som anger en annan, känd funktions förändringshastighet

fan nu paja du det


   
SvaraCitera

viking009:

fan nu paja du det

nej du sa att man inte fick säga om man visste och jag visste det inte[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kik på rubriken


   
SvaraCitera

vad är derivatan av en samhällselev?
svar: det finns ingen, samhällselever saknar funktion!

ett äkta naturarskämt! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vad är derivatan av en samhällselev?
svar: det finns ingen, samhällselever saknar funktion!

ett äkta naturarskämt! 😀

den var bra[crazy]
riktig NV humor:P


   
SvaraCitera

viking009:

jag vet att min svenska e åt hvetet men det skiter jag i för jag är grymm på derivata

[cute][smile][wink]


   
SvaraCitera