Aviseringar
Rensa alla

Vad tror du händer efter döden?


Ämnesstartare

ehd:

troligtvis inte

Hjärtlös: nej

Hepp sad+wom%253Ban.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Händer det verkligen ingenting? Tar det bara tvärstopp. Evigt mörker?

ja?


   
SvaraCitera
reben

du e ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

ja?

Inte vet jag...


   
SvaraCitera
reben

de e tyst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Inte vet jag...

Vad tror du händer efter man dör då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: du e ensam

Det är inte ensamt, maskarna ger en sällskap 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Vad tror du händer efter man dör då?

Jag tror att man ställs inför ett alternativ, ungefär som i "The Frighterners" (dock vet jag ju inte om du sett filmen), att antingen går man in i tunneln, och vad som händer där kan jag inte svara på, eller så är man kvar på Jorden och härjar, fångad för all framtid tills ektoplasman helt torkat ut och man då vittrar sönder. Och har man varit riktigt jävlig av sig, dras man raka vägen ner till helvetet. Inte dumt dock, varmare där än här.
Nej, men jag vet inte 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Jag tror att man ställs inför ett alternativ, ungefär som i "The Frighterners" (dock vet jag ju inte om du sett filmen), att antingen går man in i tunneln, och vad som händer där kan jag inte svara på, eller så är man kvar på Jorden och härjar, fångad för all framtid tills ektoplasman helt torkat ut och man då vittrar sönder. Och har man varit riktigt jävlig av sig, dras man raka vägen ner till helvetet. Inte dumt dock, varmare där än här.
Nej, men jag vet inte 🙁

Låter jätteologiskt, men du får självklart tro så om du tycker det låter vettigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Låter jätteologiskt, men du får självklart tro så om du tycker det låter vettigt 

Det låter ju inte vettigt ju 🙁


   
SvaraCitera
mynona

Vad det än är så torde det vara angenämt, även om det är ingenting

Jag tror inte på något negativt som konsekvens av den egna döden, det känns inte logiskt


   
SvaraCitera
seasaw

man hamnar väl i en kista och begravs, eller i en urna

har svårt att se att ngt annat skulle kunna inträffa


   
SvaraCitera
seasaw

har för dålig fantasi


   
SvaraCitera
reben

de e kallt oxo


   
SvaraCitera
reben

o mörkt


   
SvaraCitera