Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni?


Ämnesstartare

Tror ni att det kommer finnas tidningar osv. om kanske tio år? Eller tror ni att allt kommer försvinna och att vi endast kommer använda internet till att läsa, få tag på nyheter, och för att skicka ett grattis när någon fyller år?

Själv så vet jag inte riktigt, men jag tror vi kommer använda mobila enheter mer och mer.


   
Citera
Ämnesstartare

Digitala skärmar får kanske mer plats till framtiden ser ut som i Wall-E.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Digitala skärmar får kanske mer plats till framtiden ser ut som i Wall-E.

Haha, skulle nästan inte förvåna mig om det blev så tillslut. Dock så tror jag inte på att alla kommer sluta träna. Det kommer alltid finnas nytto människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LolaRose:
tror inte det

Varför tror du inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tidningar "finns" inte xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
tidningar "finns" inte xd

nähä ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lätta OLED-skärmar på varje tidningssida, tror jag. Kommer vara lika billigt att tillverka dessa i framtiden som tidningen är att trycka idag. Säkert smarta gränssnitt osv för varje enskild nyhet/reklam   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Lätta OLED-skärmar på varje tidningssida, tror jag. Kommer vara lika billigt att tillverka dessa i framtiden som tidningen är att trycka idag. Säkert smarta gränssnitt osv   

En ganska smart tanke faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

nähä ^^ 

de är illusioner 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

de är illusioner 

varför tror du det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

varför tror du det då?

det tar lång tid att förklara och man blir ledsen av att höra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

det tar lång tid att förklara och man blir ledsen av att höra

vill veta varför man skulle bli ledsen, blir nyfiken nu.


   
SvaraCitera

Är rädd för att allt sådant kommer försvinna, ja. Usch, om det är något jag fruktar så är det framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jane...:
Är rädd för att allt sådant kommer försvinna, ja. Usch, om det är något jag fruktar så är det framtiden.

Lite så jag tänker också. Tycker inte allt ska bli för beroende av internet och allt det är. Vad händer sen om det blir något stort strömavbrott i hela världen, sådant kan ju faktiskt hända..?


   
SvaraCitera