Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni caandy kommer göra med mig?


Ämnesstartare

hon skriver att jag kommer ångra mig pga.. ja, jag vet inte riktigt, ngt i denna tråd:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=291335&page=3

och att det snart kommer bevis på att jag kmr ångra mig.

vad tror ni hon kmr göra med mig? och vad kmr "beviset" på att jag kmr ångra mig att vara?


   
Citera

Kidnappa dig, föra dig till Italien och där sälja dig till 20 italienare som turas om att gruppvåldta dig.


   
SvaraCitera
smisk

Raep [love]


   
SvaraCitera

Hon kommer att take you to the candyshop och låta dig sjunga I want candy framför ett antal italienare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hon kommer att take you to the candyshop och låta dig sjunga I want candy framför ett antal italienare.

detta hade förvisso varit väldigt skrämmande...

Dold text: det enda som egentligen skulle skrämma mig lite var om hon var ganon och hackade mig, bytte lösenord nu pga detta och hoppas att hon bara är random jobbig fjortis[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text:

Bara för att du sa att du var rädd för det, så är det säkert så det ligger till. eller så ligger hon med Ganon.

Man ska inte säga att spöken inte finns, för det är då de kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Bara för att du sa att du var rädd för det, så är det säkert så det ligger till. eller så ligger hon med Ganon.

man vet aldrig!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad tror ni hon kmr göra med mig? och vad kmr "beviset" på att jag kmr ångra mig att vara?

Hon kommer springandes med dåliga skämt och roliga hot, samt en snorkråka som hon ska jaga dig med... Han heter Fred och låter precis som Fred på youtube... Even the Devil rejects[cool] Du kommer ångra dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

samt en snorkråka som han ska jaga dig med...

usch, hatar snor!


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

usch, hatar snor!

ja, usch[chocked]


   
SvaraCitera