Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni om kycklingfilé i chokladsås?


Ämnesstartare

Detta ska jag laga till söndagsmiddag:
http://www.chokladsajten.com/index.php?option=com_garyscookbook&Itemid=53&func=d...

Den har bara fått en tvåa i betyg, men vem vet! Det kanske är supergott. Jag har redan gjort kyckling i julmustsås, det blev.. jätteäckligt. Tack Pernilla Wahlgren för att ditt eviga jävla flinande fick mig också, till slut! Det är klart man tror det är gott när hon ser så jävla glad ut. Det luktade inte ens gott när man kokade julmusten.
Iaf. Vad tror ni om min söndagsmiddag? Har ni något bättre förslag?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

TIPS! Här är ett recept ni kan bjuda på om ni verkligen vill plåga någon väluppfostrad person:
http://www.recept.nu/1.303507/pernilla_wahlgren/varmratter/kyckling_fagel/ingefa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du behöver jävla mö sömn, innan du gör något dumt[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att de två inte bör kombineras!


   
SvaraCitera
Tyrael

framtidstron lever:

Jag har redan gjort kyckling i julmustsås, det blev.. jätteäckligt.

Tycker att det blev ganska gott :O Lite ovanlig smak, men gott iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prova kyckling med jordnötssmör istället. Lika onyttigt men smakar 10x bättre.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Det kanske är supergott.

Tror inte på det där. Jag har gjort köttgryta med choklad i men då var det bara 15g choklad. Det gjorde den väldigt mustig och faktiskt helt fantastisk. Men det smakade inte choklad.
I den där är det 50 g... =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tror inte på det där. Jag har gjort köttgryta med choklad i men då var det bara 15g choklad. Det gjorde den väldigt mustig och faktiskt helt fantastisk. Men det smakade inte choklad.
I den där är det 50 g... =/

Jaa, jag såg att man hade choklad i mustiga såser, kan tänka mig att det blir gott. Kanske skulle testa något annat recept som känns mer lovande till min första chokladrätt! Men det låter mysigt med kycklingfilé i chokladsås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

euuuw:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

euuuw:S

det är därför det är spännande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

det är därför det är spännande!

nej, hemskt att förstöra choklad på det sättet[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mole-sås är nog godare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

nej, hemskt att förstöra choklad på det sättet

jag tycker det låter jätteäckligt, fatta vad grymt om jag upptäcker att jag inte hade grund för att vara så skeptisk! Då kan jag äta kyckling och chokladsås och NJUTA. Det vore ju inte att förstöra choklad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Mole-sås är nog godare

Den såg ganska spännande ut!


   
SvaraCitera

min spontana tanke:

[censur][cry]

men är imponerad över att du verkar ha ett så öppet sinne vad gäller mat. skulle nog ej kunna tycka om en sådan rätt då jag i förväg skulle vara så säker på att den var äcklig...


   
SvaraCitera