Aviseringar
Rensa alla

vad tror ni stereo total gör?


Postorderhoran:

Skulle själv gjort samma om jag var i din sits [wink]

Fick nyss en teaserbild från henne [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Fick nyss en teaserbild från henne

o - m - g


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

o - m - g

Jag vet [blush] Var så porrig, och uppladdad på imageshack, så var tvungen å spara den till datorn direkt ifall de skulle ta bort den [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Bästa pmet jag fått på länge [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Var så porrig, och uppladdad på imageshack, så var tvungen å spara den till datorn direkt ifall de skulle ta bort den

kräver att få se den vid ev. visit [no-no]

stereo total:

Bästa pmet jag fått på länge[blush]

stackare [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

stackare [blush]

Nej nej, inte alls, både jag och min kropp är mycket nöjda [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

kräver att få se den vid ev. visit [no-no]

Blir nog ingen träff här. Pga träff i Borås samtidigt, och troligen är intresset hit litet pga Borås samma dag, och Gbg dagen efter [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

träff i Borås

Ofta det är träff i Borås [shake][shake]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Ofta det är träff i Borås [shake][shake]

Asså.. vet inte. Hänger inte med i diskussionen. Kastade mest in min handske och gav upp bara [blush] Tinyträff dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Blir nog ingen träff här. Pga träff i Borås samtidigt, och troligen är intresset hit litet pga Borås samma dag, och Gbg dagen efter

som om det skulle hindra mig, bajsar i din brevlåda någon dag jag har vägarna förbi.

stereo total:

Nej nej, inte alls, både jag och min kropp är mycket nöjda

menade mer att det är synd om dig som ej får bättre pm än så [blush]
men förstår det, lade ner hjärta och själ på formuleringarna [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

som om det skulle hindra mig, bajsar i din brevlåda någon dag jag har vägarna förbi.

Alltså, har bara sånt där postfack... som kräver nyckel. Och detta fack är bakom en dörr... som kräver nyckel eller sån där keycodesak. [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

menade mer att det är synd om dig som ej får bättre pm än så [blush]
men förstår det, lade ner hjärta och själ på formuleringarna [blush][blush][blush]

Tycker att formuleringarna var målande. Precis det jag behöver nattetid innan sängdags [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Asså.. vet inte. Hänger inte med i diskussionen. Kastade mest in min handske och gav upp bara [blush] Tinyträff dock.

Aha, vem är det som håller i den träffen då? [crazy]


   
SvaraCitera

Pendulum:

Aha, vem är det som håller i den träffen då? [crazy]

Har rymdkass koll på det [blush] Buddah tror jag. he he. Miceparade var den som pratade med mig om det, hon kanske har koll [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Alltså, har bara sånt där postfack... som kräver nyckel. Och detta fack är bakom en dörr... som kräver nyckel eller sån där keycodesak.

fan vad flashigt, jag har en ytterdörr som är upplåst fram till nio på kvällen, och ett brevinkast [sad]
går att bajsa i brevinkast tror jag, har dock aldrig praktiserat irl. [sad]


   
SvaraCitera