Aviseringar
Rensa alla

Vad tror ni tjejen vill?


Ämnesstartare

Såhär ligger det till.

En vän till mig har en flickvän(B) som har en kompis(A) som är i ett förhållande sedan ett år tillbaka mer eller mindre.

A har sagt att hon tycker jag är snygg och sådär, och har tagit kontakt med mig. Verkar lite flörtlig av sig. Hon har även sagt till B att hon har tröttnat på sin nuvarande kille men titt som tätt ändrar hon msn-namn och facebookuppdatering till "killens namn"<3.

Ska jag bara avvakta eller fortsätta prata med henne. Vara glad, visa intresse och sådär? Vad skulle ni tro att hon vill? Söker hon bara lite spänning i sitt förhållande eller är hon sugen på nytt? Verkar inte som hon har tröttnat på killen men hon har tydligen sagt det till B.


   
Citera
Ämnesstartare

Ni tjejer som vet hur tjejer tänker, kan ju skriva vad ni tror [bigcheers]


   
SvaraCitera

Hm, det det är svårt att säga.

Att hon säger att du är snygg och är flirtig behöver inte betyda någonting. Jag ger också komplimanger till folk, och många saker att jag har en flirtig personlighet. Jag har också sagt ett antal gånger att jag är trött på min pojkvän och så. Ändå älskar jag honom och att göra slut är absolut inget alternativ för mig just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lät inte bra [smile]. Har inte lärt känna henne direkt, så vi får se. Men jag vill inte ha en ny tjejkompis utan jag är ute efter ett förhållande...så det känns ovärt att dra iväg sms och så vidare om det inte kommer leda till något!


   
SvaraCitera

jevvo:

Men jag vill inte ha en ny tjejkompis utan jag är ute efter ett förhållande...så det känns ovärt att dra iväg sms och så vidare om det inte kommer leda till något!

Det är ju iofs ganska stor sannolikhet att tjejen i fråga inte alls fungerar som jag. Om du är intresserad av henne så kan det ju absolut vara idé att hålla kontakten och så.


   
SvaraCitera

Låter som ett jobb för Batman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att hon inte riktigt vet vad hon vill. Kanske ändrar hon sitt namn för att inte hennes nuvarande pojkvän ska lägga märke till något, samtidigt som hon kanske funderar på vad det är hon egentligen vill göra (?)
Det är iallafall vad jag tror. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Låter som ett jobb för Batman.

ahahahha fjant hehhe men bra 😛

nä men bry dig inte om sånna tjejer- allvar nu! hitta dig en mera mogen tjej.


   
SvaraCitera

Man kan vara trött på människor man älskar [smile]


   
SvaraCitera
ziiesh

... vad vill du då?


   
SvaraCitera

Guzen Von Kuruzen:

ahahahha fjant hehhe men bra 😛

[wink]


   
SvaraCitera

jevvo:

Vad skulle ni tro att hon vill?

Att hon vill ha kille C som är kompis med killen P


   
SvaraCitera

hatar människor som skriver sina pojk/flickvänners namn överallt. kassare människor får man leta efter.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera