Aviseringar
Rensa alla

vad tycker cuzIcan om dig?


Ämnesstartare

Har alltid velat skapa en sån här tråd, verkar kul [bigsmile] känns som att jag känner till tillräckligt många nu efter mina två år här, så kan nog ge lite genuina svar [wink]


   
Citera
Ämnesstartare

åh vill veta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åh vill veta

Tycker du är jätte snäll och söt [love] du är både rolig och väldigt hjälpsam [smile] du bryr dig också om dina medmänniskor tror jag, här gör du det iaf [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mhmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mhmmm

Finns för alla här, kommer alltid med bra tips och du bryr dig verkligen, du är också rolig^^ du är väldigt duktig på att argumentera [bigsmile] skulle nog inte våga ge mig in i en debatt med dig, du skulle vinna helt klart[crazy] alla vet vem du är med, poppis [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Finns för alla här, kommer alltid med bra tips och du bryr dig verkligen, du är också rolig^^ du är väldigt duktig på att argumentera [bigsmile] skulle nog inte våga ge mig in i en debatt med dig, du skulle vinna helt klart[crazy] alla vet vem du är med, poppis [smile]

åh men gullsnutt <3


   
SvaraCitera
Paseo

mmm okok hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa


   
SvaraCitera

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wöööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skjut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
time
 time

Aa, kör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

mmm okok hihi

Du är också en av dem jag tycker om [bigsmile] älskar din attityd och dina tips funkar alltid, snäll är du med [love]

amsi:

jaaa

Första tanke är att du och ensamvargen är söta ihop [love] håller inte alltid med dig, men man kan ju inte hålla med alla om allt heller [crazy]

Istechetvåpunktnoll:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Känner igen ditt användarnamn men kan inte dra mig till minnes av något särskilt, I'll get back to you efter att ha kollat upp dig lite^^ vet vem du är iaf! Säkert snäll 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baby kom hem till mig och visa mig ist för o berätta yeaaah *sätter på mig solbriller*


   
SvaraCitera