Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker den där jävla rödingen om dig?


Ämnesstartare

Villru veta? [wink][wink][wink][wink]


   
Citera

kör hårt. snuskigt hårt


   
SvaraCitera

Visst.


   
SvaraCitera

jag vill veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, ja.


   
SvaraCitera

ye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att jag vet redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

kör hårt. snuskigt hårt

Vet inte riktigt, känns som att du ändrats väldigt mycket de senaste åren så jag vet knappt nåt om dig längre. [crazy] Men jag gillar dig. Du är trevligt och vi har varit kompisar länge. Ibland kan du verka som att du inte riktigt tar hand om dig själv rätt och kanske har vissa självskadetendenser, sånt borde du lägga ner för det är bara dumt och onödigt. Men vet inte ifall det bara är ett intryck jag fått som kanske inte alls stämmer, har som sagt väldigt dålig insyn i ditt liv nuförtiden. Men som sagt; tycker om dig och ser dig som en vän. [y]

Ögon i en plåthink:

Visst.

Alltså, jag gillar ju inte hela hippiegrejen men jag tycker att du verkar både smart och rolig utöver det. Vet inte riktigt hur seriös du är med hippieismen heller för du har ju många bra åsikter och verkar vara en allmänt vettig person. [crazy] Skulle bli ledsen om du avreggade.

qazedctgb:

jag vill veta

Tycker mest att du är dryg faktiskt. Alltså jag har inte något direkt emot dig och tycker inte illa om dig, men har inte så mycket intryck av dig utöver att du ofta är dryg mot folk. Men ja, du har väl vettiga åsikter emellanåt och så. Är ganska neutralt inställd till dig.

sarkasm:

hmm, ja.

Gillar dig. Du är trevlig. Väldigt anonym av dig dock, tänker jag på dig så tänker jag mest "hon är trevlig". Du har bra humor också! [y]

Penstrokes:

ye

Älskarey gull1! [wink] Ser dig som en bra polare. Brukar skratta irl åt det du skriver på UM. Känner överlag att vi är ganska lika personer och att du är en jävligt chill människa. Tycker även att du påminner mycket om vår gemensamma polare, känns lite som att jag träffar dig ofta och känner dig bra bara för att jag träffar honom en hel del. [crazy]

Buddah:

Tror att jag vet redan.

Du är dryg, har tramsiga åsikter och är allmänt irriterande på forumet, men kan ibland skriva kul grejer också. Du är mycket trevligare i chatten. Tror ganska mycket av din dryghet mest är en fasad och en image för att du tror det är ballt och manligt att vara känslokall och elak. Haft många polare irl som beter sig likadant och jag höll också mycket på sådär i högstadiet. Men är ändå inte så att jag tycker illa om dig utan är relativt neutral till dig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feuer frei.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaaaa


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

hippieismen

Definiera "hippieism". [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det ska bli spännande


   
SvaraCitera

Hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hEJ


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Känner överlag att vi är ganska lika personer och att du är en jävligt chill människa.

[blush][love]

Rödingajäveln:

Tycker även att du påminner mycket om vår gemensamma polare, känns lite som att jag träffar dig ofta och känner dig bra bara för att jag träffar honom en hel del. [crazy]

Fan, det är konstigt alltså. Jag tror jag och E är rätt olika varandra nu för tiden. Men så vet jag inte riktigt, för jag har inte träffat honom på vad känns som en miljard år. Måste försöka svänga förbi förr eller senare! [sad]


   
SvaraCitera