Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om invandring?


Ämnesstartare

Hur förhåller sig ni på UM till invandring? Skriv gärna några rader men låt det inte bli till en vild debatt om det är rätt eller fel.

Själv är jag för mångkulturella samhällen. [y]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Själv är jag för mångkulturella samhällen. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Själv är jag för mångkulturella samhällen. [y]

Själv är jag för en mångkulturell värld [y] vilket förutsätter monokulturella samhällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avskaffa länder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmm. Faktyzt. Jag tycker det är intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Hur förhåller sig ni på UM till invandring? Skriv gärna några rader men låt det inte bli till en vild debatt om det är rätt eller fel.

Själv är jag för mångkulturella samhällen.

Jag är för fri invandring (möjligtvis med undantag för dömda brottslingar där risken anses vara mycket stor att de skulle bryta mot vår lag om de kom hit).

Däremot anser jag att invandringen inte ska få kosta skattebetalarna ett enda öre annat än på helt frivillig grund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

Jag är för fri invandring (möjligtvis med undantag för dömda brottslingar där risken anses vara mycket stor att de skulle bryta mot vår lag om de kom hit).

Däremot anser jag att invandringen inte ska få kosta skattebetalarna ett enda öre annat än på helt frivillig grund.

Varför ska du alltid komma in i varje tråd och säga exakt vad jag hade tänkt säga fast mycket bättre? Det börjar bli jobbigt nu!


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Jag tycker ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi lever alla på en mycket fin rund tjock liten värld. Varför vara egoistiska? FRI PORR TILL ALLA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Varför ska du alltid komma in i varje tråd och säga exakt vad jag hade tänkt säga fast mycket bättre? Det börjar bli jobbigt nu!

Livet är inte alltid lätt! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Hur förhåller sig ni på UM till invandring?

Det är djävulens verk....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Det är djävulens verk....

Hatar alla jävlarna, såvida de inte nordgermaner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är lite fånigt att dela in oss i nationalstater.


   
SvaraCitera

Ut med hela jävla bunten sen när vi skickat ut alla ska vi ta tillbaka alla för att sedan skicka ut dem igen för att förtydliga vårat hat.


   
SvaraCitera