Forumet - Vad tycker du om mig?

Vad tycker du om mig?

766 0 85

Spana också in:

vet inte riktigt. du verkar ganska skön. Såg nån tråd som du hade gjort där du spelat in när du sjöng på Youtube (om jag inte minns helt fel?[sad]) Det lät iaf väldigt bra, och så sjöng du låten "shoreline" tror jag, den gillar jag så jag gillar väl dig lite grann pga det.

Men du verkar gilla John Malkovich, vilket är lite osoft. han är slemig och obehaglig som fan! Sen fick jag för mig att du var ihop med nån äldre snubbe. usch

btw, rätta mig om jag har fel[wink]
BLODÅDRA:

har väl ingenting med mig att göra, om jag har varit ihop med någon äldre snubbe eller inte? om du tycker han är äcklig, så får det stå för dig osv.

om han var/är äcklig lr så vet jag inte. Ordet "ogillar" passar kanske inte här, men jag tkr det är lite skumt när två personer är ihop och det är väldigt stor åldersskillnad. Men jag vet inte alls hur det var med den saken, fick bara för mig att du var ihop med en väldigt mkt äldre kille, vilket iofs inte betyder något. Kärleken är blind som man säger!
Att jag tkr så är egentligen ganska enkelt. Tjejer i min egen ålder gillar äldre killar, vilket jag lackar lite på. Det är som att tjejerna ska verka vara så mogna osv, trots att dom i väldigt många fall absolut inte är det. måhända att dom gillar äldre killar för att dom är mera män liksom, men tanken på att tjejerna skulle vara för mogna för killar i samma ålder gör mig lite förbannad. när man är yngre stämmer det dock! brukar vara stor skillnad på exempelvis en kille och en tjej som är 15 år osv..
Hell_man:

Tjejer i min egen ålder gillar äldre killar, vilket jag lackar lite på. Det är som att tjejerna ska verka vara så mogna osv, trots att dom i väldigt många fall absolut inte är det. måhända att dom gillar äldre killar för att dom är mera män liksom, men tanken på att tjejerna skulle vara

[rolleyes]

___Gumman__:

Hej BLODÅDRA...jag tycker att du är...en söt tjej...som är snäll...emot mobbing..och vill göra rätt...för sig..när det behövs, vilket jag uppskattar....hårt. En bra tjej..stå på dig:).

tack gumman_ det var snällt sagt!