Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om vad ovan tycker om ovan?


mynona
Ämnesstartare

Lägger till den här till gruppen liknande lektrådar efter förfrågan från Ingefära. 

Alltså; vad tycker du om vad personen ovan dig tycker om personen ovanför sig? Du kanske inte vet, men fundera på det då, eller så vet du och, tex, ogillar det eller håller med om det, etc. 


   
Citera

Och skillnaden med denna från min är att här tror man sig veta, eller vadå?


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Nachac:
Och skillnaden med denna från min är att här tror man sig veta, eller vadå?

Bara spekulera. Vem vet om du skapat samma. Uppfattade inte att det var samma, men om det är samma så kan du anmäla denna så får den tas bort. Tror jag uppfattade din som annorlunda än den här, men min hjärna fungerar inte så bra, så jag har säkert fel


   
SvaraCitera

mynona: Vem vet om du skapat samma.

Jag vet, det var relativt tydligt.


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Nachac:

Jag vet, det var relativt tydligt.

Då var det jag som inte förstod den då. Jag uppfattade den som annorlunda. Men då kanske jag missförstod den. Jag ber om ursäkt. Uppfattar fortfarande inte vad som är skillnanden, men jag är inte så smart. Du kan be dem ta bort den här tråden då. Det spelar ingen roll at tjag inte förstår skillnanden


   
SvaraCitera

Jag tycker mynona är snäll & verkar lugn & trevlig

Nachac:
Och skillnaden med denna från min är att här tror man sig veta, eller vadå?

Icke! antingen delar man uppfattning lr så gör man inte. lr vill lägga till ngt?


   
SvaraCitera

mynona: Jag ber om ursäkt.

Inget att be om ursäkt för.

finmatta: antingen delar man uppfattning lr så gör man inte. lr vill lägga till ngt?

Hm?


   
SvaraCitera

Nachac:
Hm?

vad undrar du? 


   
SvaraCitera

Verkar som att ni är överens om att tråden är väldigt snarlik denna:  http://ungdomar.se/forum/thread/vad-aer-din-asikt-om-vad-du-tror-att-personen-ovan-dig-tycker-om-den-person-som-i-sin-tur-aer-ovan-denne/13252878#forum_post_id-13252878

Låser därmed för att undvika dubletter.


   
SvaraCitera

finmatta: vad undrar du?

Vad du menar.


   
SvaraCitera