Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker feminister om denna diskriminering mot män????


Ämnesstartare

Vad tycker feminister och andra om denna diskriminering mot män framförallt heterosexuella män??????

http://www.bodycontact.com/

Denna presentation står på "Body Contact" första sida:

BodyContact är en gratis seriös kontaktsajt för sexkontakter
Här träffar du likasinnade på jakt efter en snabbis, knullkompis eller ett livslångt förhållande.
Om du är heterosexuell, homosexuell, bisexuell eller transperson spelar ingen roll, alla läggningar är välkomna. Är du tjej är du nästan garanterad en knullkontakt.

Kolla på slutet "Är du tjej är du nästan garanterad en knullkontakt"

Om detta inte är diskriminering, vad är diskriminering då????

Man brukar höra av feminister och andra mänshatare att kvinnor är diskriminerade...................ocv.

Men man pratar nästan aldrig om diskriminering mot oss män framförallt heterosexuella män, som är mycket större och vanligare i samhället, om man jämför och kollar på statistik och fakta.

Det är omöjligt att hitta en dejting sida eller sexsida, som garanterar knullkontakt för en heterosexuell man, det är helt omöjligt i hela Sverige. Många heterosexuella män blir över 30 år och är fortfarande oskulda pga. att det blivit så himla svårt att ha sex med en tjej i dagens Sverige, som var ganska normalt tidigare, innan feminister kommer med i bilden och göra relationer mycket svårare för både könen.

Många heterosexuella män står utanför sexlivet helt och hållet, trots att de försöker i många många många år utan resultat, tills de tröttnar och ger upp

Män döms hårdare av domstoler i Sverige, medan kvinnor får lindrigare straff, trots samma brott, är detta inte diskriminering????

Många yrken och utbildningar domineras till 95-99% av kvinnor

Varför diskuteras inte såna frågor lika ofta eller vågar vi inte vara lite politisk inkorrekta?????

Om man avslöjar sånt med hjälp av fakta och statistik, då blir man kallad för ”kvinnohatare”, för att tysta den seriösa debatten och sopa sanningen under mattan, speciellt när man inte våga bemöta med sanna argument från verkligheten!!!

Jag lovar jag är ingen kvinnohatare och jag är för jämställdhet, men jag har tröttnat på alla lögner som gömmer sig bakom ”feminismen” och feministernas fjäsk och lögner.

Jag vill se feministens rätta ansikte och dess onda tankar, som gömmer sig bakom fina frågor jämställdhet, lika löner, sex arbetsdag och fjäskar för sina väljare
Jag vill se feminisment rätta ansikte som försöker hjärntvätta svenska folket och lura naiva människor med massa lögner, som inte alls stämmer med verkligheten.
Jag vill se feminismens rätta ansikte, som skapar klyftor mellan könen och ställer de mot varandra
Jag vill se feminismens rätta ansikte som sprider hatpropaganda i samhället mot heterosexuella män och falska fördomar som inte stämmer.
Jag vill se feminismen rätta ansikte som skapar fientlighet mellan män och kvinnor och har förstört många lyckliga familjer från grunden.

Det är dags att avslöja sanningen inte gömma sig bakom lögner och fjäska med fina ord

Det är dags att öppna ögonen och se vad som händer i samhället

Vart är vi på väg egentligen??????????


   
Citera
Ämnesstartare

ajdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera
Kudhos

Om målet är att knulla så är det ju inte direkt falsk marknadsföring. 


   
SvaraCitera
1009
 1009

Trött


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kolla relationen mellan "tjej söker kille" och "kille söker tjej" och tänk lite... Trött
användare kvoteras inte in på dejtingsidor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Könsrollerna ser ut på det viset, vilket  feminismen vill bekämpa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Käre vän tror du att det är något bodycontact har bestämt själva? Jag är benägen att hålla med isola (åh käre värld) och säga att det snarare ligger i könsrollerna och hur män respektive kvinnor skall bete sig dom här lägena, vilket man som feminist torde vilja utmana.


   
SvaraCitera
mynona

Martin223: som var ganska normalt tidigare, innan feminister kommer med i bilden och göra relationer mycket svårare för både könen.

Hur var det lättare för män att få sex tidigare? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Hur var det lättare för män att få sex tidigare?

Fanns väl inga konstiga lagar som kunde krångla till det. Förvirrad


   
SvaraCitera

Folk som kallar sig för feminister och är det hatar diskrimminering av alla kön med hela deras hjärtan


   
SvaraCitera