Aviseringar
Rensa alla

vad tycker fingerprints om dig?


Ämnesstartare

Hej Fingerprints. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cha[blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

och har för mig att du även har hund(ar), en husky?

Sii, alldeles riktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag tror säkert att hon har fått något intryck, så vi låter henne svara på den frågan

Mynona.. Jag har sån respekt för dig. Dels för ditt fantastiska sätt att uttrycka dig i ord och dels för dina starka åsikter. Du bryr dig om saker och ting och du vill kunna påverka. Och det gör du!
Du verkar vara en människokännare och ha väldigt lätt för att se många sidor hos folk och acceptera dem för hur de är. Vet inte ens vad jag baserar detta på men min magkänsla säger att du är så och det är en fantastisk egenskap som jag önskar att jag hade.
Min magkänsla säger även att du är lite blyg, och i viss mån är blyghet charmig men jag hoppas att du vågar ta för dig som du gör här i verkligheten också! Du kan göra mycket med dina tankar, glöm inte det.

Du verkar vara en väldigt bra tjej och jag läser alltid trådar där du skrivit extra noga.

passaro:

Hei

Passearo! Vill typ säga något elakt till dig bara för att jävlas, för det är ju så vi funkar, eller hur? Men nu har jag ju hållit mig så allvarlig tråden igenom så vill inte bryta det fina mönstret.
Jag tycker om dig kompis, men det visste du nog. Visste redan innan vi sågs första gången att jag skulle digga dig och jag hade rätt (jag har alltid rätt, eller hur?). Kan fortfarande sitta och skratta åt videon jag har när du försöker pricka vindruvor i munnen hemma hos dig. Du är rolig du. Lite dryg, men rolig! Det gäller ju att ta dina dryga kommentarer med glimten i ögat och det hoppas jag att alla här på UM kan göra, så att ingen sitter hemma och gråter. Men det tror jag inte. Trodde dock aldrig att en göteborgare kunde vara dryg? [tard] Kan ju handla om att du verkligen är one of a kind! Och det är roligt för det gör dig oförutsägbar.

Du har även en snäll sida (vare sig du vill erkänna det eller ej) och jag har ringt dig några gånger när jag känt mig deppig och det har alltid känts bättre efteråt. tack för det! Kan säga att jag sträcker mig skämtsamt lite extra när jag tänker på att du kallade mig vis i somras, det du säger räknas.

Nackdelar: Jag hör inte vad du säger när vi pratar i telefon?!??!?!?!?!?!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Sii, alldeles riktigt!

fina vovvar det!


   
SvaraCitera
höna

hola guapa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

HEJ!

Du var nog en av de första stammisarna som accepterade mig och släppte in mig i eran gemenskap här på ungdomar.se. Och det uppskattar jag.
Du verkar vara en väldigt god människa som står för vad du tycker och det är en egenskap jag värdesätter väldigt högt. Även om jag inte alltid håller med om allt du skriver så brukar jag oftast låta det vara och acceptera det, vilket jag inte gör med alla människor. Men jag vet ju redan att det inte är någon idé, du kommer stå fast vid det du först sa. Och envishet är ingen dålig egenskap.

Och vad än andra säger så tycker jag du förtjänar din moderator-roll här på ungdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shoooot


   
SvaraCitera
time
 time

Fingerprints:

Du verkar även vara en väldigt modig människa och jag ser så otroligt mycket upp till dig efter tråden du gjorde innan du skulle till psykologen och efter råden du gav mig. Varje gång jag ser ditt namn här på Um undrar jag hur allt går för dig och håller en mental tumme eller två för att allt går bra!

Men gullerara du, vad detta värmde mitt gamla halvfinska hjärta. Stor styrkekram till dig! [love]


   
SvaraCitera

Kan ingen hjälpa mig i min tråd? [love]

relationer-forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

du kommer stå fast vid det du först sa.

Är rätt dålig på det ibland [cute] Brukar ändra mig om något annat är bättre och (mer) sant

Fingerprints:

Och vad än andra säger så tycker jag du förtjänar din moderator-roll här på ungdomar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyck nånting


   
SvaraCitera