Aviseringar
Rensa alla

vad tycker folk om någon som lever som mig? / vad gör man nu?


Ämnesstartare

Angelize:

Jupp, men det går, jag har själv byggt upp mitt, lr aa, håller på 🙂 vill man så kan man

Sant, men sen handlar det ju lite om förutsättningarna med. [smile] Tror dock inte att man tjänar något på att ge upp, snarare att det handlar om att hitta något man vill göra, med personer som man tycker om. vilket jag inte har lyckats med ÄN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet fan inte vad jag ska skriva [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ju som de flesta andra på gymnasiet. varför överdriva?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ju som de flesta andra på gymnasiet. varför överdriva?[smile]


   
SvaraCitera

folk tycker troligen inte så mycket då de är för upptagna med sina egna liv. du är nog den enda som ser ner på dig själv.
dessutom så går du ju sista året nu, vad du än väljer att göra efter gymnasiet blir en ny chans med nya människor.


   
SvaraCitera

Ta reda på vad du vill göra, och sedan gör du det. Kan lova att det går mkt bättre än att bara sitta ensam och gnälla.

Om du gillar att sitta vid datorn, gör någonting kreativt där då! Lär dig programmera, rita, modellera osvosv. Det finns massor med saker som man kan göra, bara man tar sig tid för att öppna ögonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Om du gillar att sitta vid datorn, gör någonting kreativt där då! Lär dig programmera, rita, modellera osvosv.

naaaa det är ju det enda man gör i skolan, lite drygt att sitta med det hemma sen, men det händer ju. både för plugget och av rent intresse. sedan gnälla? tror du kan ha missuppfattat mig, jag har inte mått så här bra på flera år [smile] men det hade ju inte varit fel att ha något att göra vid sidan av datorn. vet dock inte vart man ska träffa folk med liknande intressen då jag inte är så mycket för att vara just ute och supa.


   
SvaraCitera

exec1993:

men det hade ju inte varit fel att ha något att göra vid sidan av datorn.

Jag försöker visa att det finns roliga och lärorika saker framför datorn.


   
SvaraCitera