Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker iddqd om dig? - ärliga (dvs elaka) verisonen


Ämnesstartare

Hatare kommer hata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej vem du är men kör på om du vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Var helt och hållet ärligt. Do not sugar coat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Vet ej vem du är men kör på om du vill. 


   
SvaraCitera
mynona

jaså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör över mig hårt din jävel! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seydel:
Only god can judge me!

Vem fan är du? Betygsätter inte randoms.

mrman:
Jadu vad säger du 

Tycker du borde skärpa dig. Lyft något, börja supa och bli mer aggressiv, annars blir det fan aldrig folk av dig. 

Anura:
kör mig:)

Har full förståelse för de som tror att du är ett troll, ibland är du bara löjligt jävla naiv. 

sicilianmind:
TÖNT nej skoja döda mig inte 

Du är 15, alltså är du automatiskt dum i huvudet.

Buddah:
Come at me boy!

Äääääh sluta vara sån besserwiesser eller nåt, ingen bryr sig.

framtidsmord:
Jag vill inte ha en elak

Synd för du får en. Ibland när jag läser dina inlägg får jag en känsla av att du är jävligt besatt av att ingen får bli ledsen eller ta illa upp av vad någon gör. Den inställningen är skittråkig, dels för att det är förbannat tråkigt att skriva saker som ingen tar illa upp av och dels för att man blir en jävla tönt om man aldrig får höra saker som sårar en. 

henke94:
bring it on

Vet inte vem fan du är men du ser ut som en jävla tönt. Geväret räddar dig inte.

Volvo4life:
Kör, men knäck mig inte totalt.K

Du är skittråkig.

Zodd:
räcker upp en hand

Du tror att scooby ger bra råd, så att jag misstänker att du böjer max 40 kg och dessutom gör det framför spegeln så du ser till så du har bra teknik och inte skadar dig. 

turtle:
Var snäll mot mig.

Kommer inte på något elakt att skriva så du måste vara tråkig. Eller jo, du har en bild på en kentplatta som avatar, vilket tyder på AIDS i öronen. Kolla upp det.

Ganon:
Ok             

Åh herrejävlar, jag skulle kunna skriva en hel roman. Du kan mycket väl vara den mest patetiska människan på hela UM. Att en vuxen människa som du vägrar inse att du gjort en hel del saker som är rätt så jävla fel och tro att världen vänt sig mot dig utan anledning är löjligt. Din jobbsituation och hur du skyller den på inkvoterade kvinnor och invandrare är också rätt så sorglig. Anledningen till att du inte har jobb eller lägenhet är för att INGEN VILL HA DIG. Jag har under mitt yrkesverksamma liv (till skillnad från dig har jag ett sådant) jobbat med en hel del invandrare och kvinnor. Hade jag startat ett företag och letat efter folk hade jag valt vem som helst av dem framför dig. Så bra intryck ger du via forumet och jag tror inte att du gör ett bättre intryck på en arbetsintervju. Sluta tro att världen är skyldig dig något för det är inte att dugg synd om dig.

elverpigen:
go for it dude

Du spammar bilder som en jävla narcissist och så är du dryg som fan.

amsi:
ja.          

Du skriver massa konstiga saker hela tiden. Flickor i din ålder ska inte vara konstiga.

djupaste:
Hatare kommer hata

Vet inget om dig utom att du är pedant och det är det bara töntar som är.

patrick bateman:
Vet ej vem du är men kör på om du vill. 

Du är random och efterbliven. 

Chibibbi:
Ja. Var helt och hållet ärligt. Do not sugar coat.

Filosofi är för töntar.

isola:

Du har fel ibland men det vill du inte inse. Det är sånt som gör att vi har krig i världen.

mynona:
jaså

Är vansinnigt oimponerad och lite irriterad på dig.

Lífþrasir:
Visst

Du knarkar. Knarkare är parasiter på samhällskroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Kör över mig hårt din jävel! 

Om du lade hälften så mycket energi på att ta tag i ditt liv som du gör på att spela datorspel och vara dryg så hade du kanske inte varit en så stor fjant som du är. Men nu är du det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah. Kör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahahahahhahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Hahah. Kör. 

Kommunism är för bögar och det är bara töntar som inte tar dubbla kroppsvikten i marklyft.


   
SvaraCitera

sen kan man ju diskutera hur jävla häftig och cool man är när man sitter på ett jävla forum och förnedrar folk inte för att jag bryr mig men en tanke bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar den här tråden. Hjärta


   
SvaraCitera