Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker in om mina ben? Vill veta....


De ser bra ut Tumme upp


   
SvaraCitera

tycker de ser bra ut 🙂 


   
SvaraCitera

Du har fina ben, inget konstigt med dem.


   
SvaraCitera

11798033_937059386337185_1442824587_n_0.


   
SvaraCitera

Fick du inte svaren på din första tråd om dina ben?


   
SvaraCitera

superpojken:
ska dina underkläder se ut som silvertejp eller är de retuscherade

Ser ut som att hon har suddat bara.


   
SvaraCitera

När det gäller träning av ben så kan jag rekommendera att cykla! Men du kommer ju självklart inte att få större ben på en vecka! Det tar ett tag. Försöka att cykla i många uppförsbackar, det tar mest. 
Eller om du har kille/kk/har sex mycket.. så rid! Det är extremt bra! Eller försök att spänna dina ben så mycket som möjligt under sex, det är också hjälpsamt, dessutom så blir det skönare för killen.


   
SvaraCitera
Smilen

Fina


   
SvaraCitera

Väldigt snygga och du behöver inte oroa dig, större lår och vader får du vartefter du blir äldre. 


   
SvaraCitera

Kmr bli hebestämplad om jag uttalar mig :€€


   
SvaraCitera
duden

Snygga


   
SvaraCitera

mmh yeah 😉


   
SvaraCitera
lok501

Bryr mig personligen inte så mycket om just Ben och lår, men de ser ju bra ut! Ser helt normala ut, inga fel direkt! Oroa dig inte!


   
SvaraCitera
Ohsnap
Ämnesstartare

Tack för tipset med att cykla! Är dock oskuld så kan nog inte rida haha 😀 

Abrielle96:
När det gäller träning av ben så kan jag rekommendera att cykla! Men du kommer ju självklart inte att få större ben på en vecka! Det tar ett tag. Försöka att cykla i många uppförsbackar, det tar mest. 
Eller om du har kille/kk/har sex mycket.. så rid! Det är extremt bra! Eller försök att spänna dina ben så mycket som möjligt under sex, det är också hjälpsamt, dessutom så blir det skönare för killen.


   
SvaraCitera

Ohsnap:
Tack för tipset med att cykla! Är dock oskuld så kan nog inte rida haha 😀 

Haha ja då var de värre, men cykla som sagt 🙂


   
SvaraCitera