Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig? 🙁 🙁 🙁


Ämnesstartare

JA, OKEJ, JAG GJORDE DET. Men vadå? Jag försöker komma undan pluggandet, säger vi. Så nu får ni typ skriva i den här tråden så svarar jag. Uhuhuh.. Brukar ej vara svag för sånt här men... ÄH, vem försöker jag lura?

Är en lite uppmärksamhetshora nu. Så ah, kör!


   
Citera
Ämnesstartare

att jag är äcklig och dum[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, bojkott


   
SvaraCitera

Tickstart:

nej, bojkott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förbereder mig för att betalas tillbaka i snällt.


   
SvaraCitera

d vill ja okso veta??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att du inte tycke något särskilt om mig, har jag rätt? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nej, bojkott

DIN FÖRLUST!!! 🙁

Nachac:

Förbereder mig för att betalas tillbaka i snällt.

Jag minns att första intrycket var typ "ÅH, EN KILLE SOM KAN STAVA OCH ÄR SMART. ÄNTLIGEN!!!" och så lärde jag känna dig. Jag tror att mina höga förhoppningar förstörde lite där, då jag nu har en helt annan uppfattning. Jag uppskattar att inte missbrukar språket, att du är allmänbildad och inte korkad som många andra tenderar att vara på UM. Samtidigt kan jag tycka att samma egenskaper kan få dig att framstå rätt cynisk och besserwissig. Men du har inte gjort mig någonting ont så tycker inte illa om dig av någon sån anledning. Mer att jag kan störa mig på dig.

honolulu:

d vill ja okso veta??

Du är nog en av de finaste på UM! Gillar att du är så random och trollig på forumet som en kontrast till ditt "riktiga jag", där du är en lugn och allmänt fin tjej som bara inte går att ogilla. Jag skäms fortfarande över vilken entré jag gjorde på träffen och typ sprang emot dig likt en häst som saknar ett ben... Men du var ändå väldigt snäll och rolig. Du får mig att skratta galet, jämt och ständigt. Särskilt i Tiny! Du är hysteriskt kul. Du och jag är mer lika än andra kan tro, och det är lite kul att typ bara du och jag vet det! Synd att du bor i Uppsala nu, hade gärna velat hänga med dig mer. Men men, that's the way of life.

Liebestraum:

[smile]

Vill säga "Jag har ingen åsikt om dig" för att hämnas, men nä. Jag tänker inte sjunka till din nivå. 🙁 Gillade dig ganska mycket tills den kommentaren! Nu känner jag mest att jag vill sticka dig i ögonen med en nål eller nåt. Jag tycker du verkar allmänt trevlig och intressant annars. Eller nä förresten, har väl inte någon direkt åsikt om dig heller när jag tänker efter.

Angelize:

HEJ!!!

Jag har aldrig pratat med dig, men jag har hört att du är jättejättesnygg. Så jag tänker utgå från det och sedan säga att jag gillar dig i forumet. Du är rolig och kvick, snäll mot mig hittills och vill gärna träffa dig för att få bevittna din skönhet jag med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag tror att du inte tycke något särskilt om mig, har jag rätt?

Jorå. Jag observerar ändå ganska mycket här och då brukar jag bilda en slags uppfattning. Jag TROR du är ganska gammal här på UM, är dock osäker... Men jag får den bilden i alla fall av att du är en oldie. Men annars så tycker jag att du verkar väldigt smart. Tror att om vi skulle ses på en forumträff skulle vi nog prata en del. Inte komma jättenära varandra och följa med varandra till buskarna för att kissa, men i alla fall snacka en del!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Samtidigt kan jag tycka att samma egenskaper kan få dig att framstå rätt cynisk och besserwissig.

Korrekt iakttagelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag var först och fick inget. Antar att jag hade rätt med mitt antagande då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

do tell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Jag TROR du är ganska gammal här på UM, är dock osäker... Men jag får den bilden i alla fall av att du är en oldie.

Lite, tror jag. Har hängt här sen 08 i vart fall.


   
SvaraCitera