Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig? 🙁 🙁 🙁


Ämnesstartare

*[cute]*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Okej, jag var först och fick inget. Antar att jag hade rätt med mitt antagande då.

Trodde ej du ville ha en för du var så negativ. 🙁 Men jag gillar dig. Vill träffa dig! Du verkar vara en sån där rolig kille som får alla flickor att fnissa, jag vet i alla fall att jag ett flertal gånger gjort det åt det du skriver här. Gillar din stil. Smart och rolig är en sammanfattning av det jag tycker om dig. För om en person inte är smart så har jag svårt för att tycka om den.

passaro:

do tell

Vet inte vad jag ska tycka om dig riktigt. Jag har fått intrycket av att du inte gillar mig alls och då blir det svårt för mig att gilla dig, liksom. Jag har hört att du är dösnygg och det tvivlar jag inte en sekund på! Du verkar vara omtyckt av alla tjejer här och det är väl bra. Kan tänka mig att något slags ego växt fram ur det men jag vet inte... buhuhu! Jag tror jag gillar dig men har svårt för det när jag känner att jag får motstånd från dig.

Chibibbi:

**

Åh, Chibabe! Jag gillar verkligen dig. Du representerar den delen av högerskalan som jag faktiskt har respekt för (måste ta upp politik, you know me). Du är jättesmart och jag gillar hur du tänker. Du argumenterar bra och har mycket bra språk osv. Gillar dina tankar, läste din blogg mycket förut när du skrev i den! Sammanfattningsvis är du en av de personerna här jag gillar mest. Du har alltid varit snäll mot mig och det uppskattar jag verkligen. STOR KRAM TILL DIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Kan tänka mig att något slags ego växt fram ur det men jag vet inte

dog.[love]

Har inget emot dig alls, vet inte så mycket om dig bara - och är numera rätt uttråkad på UM, vilket kanske syns ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Vill säga "Jag har ingen åsikt om dig" för att hämnas, men nä. Jag tänker inte sjunka till din nivå. 🙁 Gillade dig ganska mycket tills den kommentaren!

Har ingen åsikt pga har ingen uppfattning om dig [sad]


   
SvaraCitera

du tycker om mig för du vet vem jag var förut och hur kan man inte älska den filuren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta en toj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I ain't horny!
[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

ro

Åh, förvånar mig alltid när folk gillar mig här på um. Känner mig altlid som sån outsider :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla ha en åsikt om mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du en av dom som tycker jag är elak
ni z-tjejer brukar tycka det känns det som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mig mig mig !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur][shake]


   
SvaraCitera

Zymbaline:

life

hahaahah aw [bigsmile][love] det var kul att träffa dig + så var det jättekul att du var så glad över att se mig, förväntade mig inte det, och så var du också rolig!! hoppas vi får tillfälle att umgås lite mer, typ one on one [cute]


   
SvaraCitera

ja zymba ska du svara idag eller, jag är nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag är smartast av alla.


   
SvaraCitera