Forumet - Vad tycker Jag om Dig?

Vad tycker Jag om Dig?

3189 1 174

Spana också in:

Lounge:

shoot

Jag tycker framför allt att du är en fin person (för att använda en riktigt ytlig beteckning). Du är jordnära, tillmötesgående och förlåtande. Tyskland - Italien blev turneringens roligaste match, delvis tack vare dig. Det var skönt att kunna vara ofullständig utan att bli avrättad.
Schism:

Jag tycker framför allt att du är en fin person (för att använda en riktigt ytlig beteckning). Du är jordnära, tillmötesgående och förlåtande. Tyskland - Italien blev turneringens roligaste match, delvis tack vare dig. Det var skönt att kunna vara ofullständig utan att bli avrättad.

Tycker inte du är "ofullständig". Men tack, fina ord =) blir glad!
ennie:

vad tycker du om mig
det är okej att skriva något som jag inte gillar om mig

ok

du är [kluven], vilket kan skapa oreda, särskilt när du tolkar (välmenande) saker fel eller snöar in dig på nån detalj

du är utan tvekan den roligaste um:are jag träffat irl, även annat som att vara mysig att ha i samma rum ibland

det är bra att du är vegan
Schism:

du är [kluven], vilket kan skapa oreda, särskilt när du tolkar (välmenande) saker fel eller snöar in dig på nån detalj

förlåt

Schism:

du är utan tvekan den roligaste um:are jag träffat irl, även annat som att vara mysig att ha i samma rum ibland

det är bra att du är vegan

tack
ainos:

Är nyfiken

Inledningsvis såg jag dig som ganska störande eftersom det enda du gjorde (enligt mitt perspektiv) var att posta bilder på dig själv*. Därtill framstod du som oroväckande social. Detta gör du i och för sig till stor del fortfarande, men sedan dess har jag emellertid förstått att du faktiskt besitter en del beundransvärda kvaliteter (som att vara snäll m.m.), vilka sammantaget gör dig till en betydligt bättre människa än den första uppfattningen jag hade av dig.

* Detta bör inte tolkas som att jag inte gillar ditt utseende.

dvärgkastarn:

Hai.

Du skriver väldigt bra för att lyssna på metal. Den biten är trevlig och respektingivande och uppväger till viss del den banala machoattityd du uppvisar mellan varven. Dina goda sidor överväger de negativa (edit) och du har aldrig legat i riskzonen för något egentligt ogillande. Hoppas du njöt lika mycket som jag av Electric Wizard för ett par veckor sedan.