Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Jag om Dig?


Ämnesstartare

Lounge:

shoot

Jag tycker framför allt att du är en fin person (för att använda en riktigt ytlig beteckning). Du är jordnära, tillmötesgående och förlåtande. Tyskland - Italien blev turneringens roligaste match, delvis tack vare dig. Det var skönt att kunna vara ofullständig utan att bli avrättad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, mig.


   
SvaraCitera
Lounge

Schism:

Jag tycker framför allt att du är en fin person (för att använda en riktigt ytlig beteckning). Du är jordnära, tillmötesgående och förlåtande. Tyskland - Italien blev turneringens roligaste match, delvis tack vare dig. Det var skönt att kunna vara ofullständig utan att bli avrättad.

Tycker inte du är "ofullständig". Men tack, fina ord =) blir glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

vad tycker du om mig
det är okej att skriva något som jag inte gillar om mig

ok

du är [kluven], vilket kan skapa oreda, särskilt när du tolkar (välmenande) saker fel eller snöar in dig på nån detalj

du är utan tvekan den roligaste um:are jag träffat irl, även annat som att vara mysig att ha i samma rum ibland

det är bra att du är vegan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

du är [kluven], vilket kan skapa oreda, särskilt när du tolkar (välmenande) saker fel eller snöar in dig på nån detalj

förlåt

Schism:

du är utan tvekan den roligaste um:are jag träffat irl, även annat som att vara mysig att ha i samma rum ibland

det är bra att du är vegan

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Är nyfiken

Inledningsvis såg jag dig som ganska störande eftersom det enda du gjorde (enligt mitt perspektiv) var att posta bilder på dig själv*. Därtill framstod du som oroväckande social. Detta gör du i och för sig till stor del fortfarande, men sedan dess har jag emellertid förstått att du faktiskt besitter en del beundransvärda kvaliteter (som att vara snäll m.m.), vilka sammantaget gör dig till en betydligt bättre människa än den första uppfattningen jag hade av dig.

* Detta bör inte tolkas som att jag inte gillar ditt utseende.

dvärgkastarn:

Hai.

Du skriver väldigt bra för att lyssna på metal. Den biten är trevlig och respektingivande och uppväger till viss del den banala machoattityd du uppvisar mellan varven. Dina goda sidor överväger de negativa (edit) och du har aldrig legat i riskzonen för något egentligt ogillande. Hoppas du njöt lika mycket som jag av Electric Wizard för ett par veckor sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar 1 paus nu


   
SvaraCitera
mynona

Kan Du ha mycket till åsikt, så lite som vi talat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

go


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Men

Du tycks rätt härlig och stabil. Det har varit intressant att följa din intellektuella utveckling de senaste åren.

höna:

tror du tycker jag är rätt larvig men shoooot mään.

Ja, vi har nog inte så jättemycket gemensamt, men det känns fel att uttala mig negativt om dig eftersom jag knappt vet vem du är.

amsi:

esmeralda

Du är klipsk m.m. etc. osv. Bättre med tiden. En talang.

passaro:

aa

Det vore intressant att veta var, när och hur du kom fram till dina politiska åsikter eftersom de verkar så cementerade. I övrigt har jag ingen speciell tanke förutom att du är behaglig att ha på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Du tycks rätt härlig och stabil. Det har varit intressant att följa din intellektuella utveckling de senaste åren.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att när jag precis kom hit så lurade du i mig att du varit medlem på um sen du var 6 år med någon långsökt förklaring

du hade en röd avatar med en varg på, en varg i kostym kanske

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagrå


   
SvaraCitera

Isotop:

du hade en röd avatar med en varg på, en varg i kostym kanske

mm vilken intellektuell utveckling...

HAHA skojeliskoja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Fortael mig, käre kollega.

Du framstår som skarpsynt, trevlig och självmedveten. Jag undrar dock hur det är att bo på Åland. Det verkar lite speciellt.

Storchen84:

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck av mig?

Skön taktik det där, att du garderar dig. [wink] Det negativa är väl att du ger sken av att vara lite småskuren stundom (kanske genom att vara hastig och något fattig i dina utlägg), men du förfogar även över en del goda attribut och jag hoppas du håller ditt löfte att aldrig lämna UM. Jag har en ganska neutral känsla av dig.

Xisco:

Gimme your best skott!

Du är ganska trevlig, vill väl och har acklimatiserat dig rätt bra för din nuvarande roll. Extra plus för att du är mindre dogmatisk än tidigare.

honolulu:

va tyckeru da

Dina sarkasmer kan framstå som litet slitna ibland, särskilt när de används i argument, men samtidigt är du ju en uppenbar begåvning och logopedområdet passar dig nog väl.


   
SvaraCitera