Aviseringar
Rensa alla

vad tycker jag om dig?


Ämnesstartare

Jag har en vild gissning men det skulle inte skada med en mer utförlig formulering. *tar på mig rustningen, lyfter skölden* Ok, låt det hagla!


   
SvaraCitera

teeeelll meee


   
SvaraCitera

Go ahead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

ok.

jag tror att du i stora drag redan vet att jag tycker att du är ball och så. ditt användande av svåra ord är en bra utmaning för mig och får mig att vilja förstå. du gör bra musik, och har bra musiksmak, jag har några låtar du har länkat på min ipod, och det är en jävla bedrift att ha fått mig att lyssna på någonting jag inte själv valt. detaljerna i dina teckningar är obegripliga och fantastiska, sådant uppskattar jag för det e inte mejn strim gangsta gay. du tänker som jag aldrig kan tänka för tt mitt ordförråd inte räcker till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vill nog veta.

du verkar vara jättemysig. har hört gott om dig från vargen, och hade därför en bra uppfattning om dig innan jag riktigt försökte få reda på mer om dig. det är fint att se att du är hälsosam på ett vis som inte är överdrivet eller skadligt, för det är så mycket sådan skit på um. jag hoppas att vi ses i sommar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag tror att du i stora drag redan vet att jag tycker att du är ball och så. ditt användande av svåra ord är en bra utmaning för mig och får mig att vilja förstå. du gör bra musik, och har bra musiksmak, jag har några låtar du har länkat på min ipod, och det är en jävla bedrift att ha fått mig att lyssna på någonting jag inte själv valt. detaljerna i dina teckningar är obegripliga och fantastiska, sådant uppskattar jag för det e inte mejn strim gangsta gay. du tänker som jag aldrig kan tänka för tt mitt ordförråd inte räcker till.

tack blir rodnad


   
SvaraCitera
höna

Ja mä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jag vill veta igen och se om du kommit fram till något nytt.

sist jag uttalade mig om dig hade jag en väldigt felaktig bild av vem du var. det kändes som om du på något sätt var perfekt, och jag störde mig på det eftersom jag inte tyckte om mig själv öht. när jag tänker på dig så tänker jag på en modig ung kvinna som vågar berätta om saker som är jobbiga, men också visar vad hon tycker är bra. jag börjar tycka om dig, för det är någonting med dig som känns väldigt tryggt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du verkar vara jättemysig. har hört gott om dig från vargen, och hade därför en bra uppfattning om dig innan jag riktigt försökte få reda på mer om dig. det är fint att se att du är hälsosam på ett vis som inte är överdrivet eller skadligt, för det är så mycket sådan skit på um. jag hoppas att vi ses i sommar!

Åh Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om jag vill veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Oki om du vill

isola! vi brukar föra små konversationer på facebook som är bra och givande. det känns som att du alltid vill väl, och du är lite som en storasyster man kan fråga om råd, och du förskönar inte sanningen, men du övertygar en på något sätt om att allt kommer bli bra. jag kommer jobba med samma sak som du när jag blir vuxen någon gång i framtiden, och det är kul att se att någon så bra kan vara en förebild och en rolig ung tant, som säger åt mig att inte skaffa barn förrän jag har jobb, bostad och en fast inkomst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gogo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

skriv på mig.

vi har inte varit aktiva samtidigt så länge, men av det jag sett så verkar du ha rätt jävla bra åsikter osv, så jag hatar inte dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

aa ok rah

du är en av de umare jag gillar mest, fast jag vågar aldrig säga det. du är klok och vi har liknande tankar om en del grejer som jag anser viktiga, politiskt ställningstagande t.ex. du är rolig, och får mig att skratta ibland. du har varit deppig ett tag, och jag hoppas verkligen att det börjar gå bättre för dig, och att du oftast mår okej. du är bra!


   
SvaraCitera