Aviseringar
Rensa alla

vad tycker jag om dig da


Ämnesstartare

Vill veta! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Någonting är någonting

Det ligger något mystiskt över dig, har svårt att greppa dig. Därför anser jag dig vara en intressant person som jag gärna skulle lära känna. Kan se mig själv sitta med dig på en parkbänk en sval sommarkväll och filosofera.

nubbie:

Gissar på att du har dålig koll men jag vill veta i alla fall .

Har tyvärr detta. Är du en gammal umare? (Om du inte vill berätta vem du är här, pma? Så kan du få en mer rättvis "bedömning"). Har absolut bara ett positivt intryck av dig! Du verkar som en väldigt gullig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Kan knappt bärga mig.

Jävla borgarsvin! [mad]
Nej, ska inte va sån. Amen du vet att jag alltid har tyckt mycket om dig! Väldigt dryg och retlig ibland, men på ett sött charmtrolligt sätt. Verkar vara en grym kock, vilket typ ger dig hundra extra pluspoäng. Sen är du ju jävligt smart och bra på att debattera och allt det där, men det vet du! Och på toppen av isberget gillar jag din humor. Du har det "the whole package" så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

att jag är bäst å snyggast i stan

Också en av mina favoriter här! Gillar att du är ärlig och inte rädd för att ta diskussioner. Du är också intelligent, omtänksam och väldigt lätt att prata med. Kan inte komma på något negativt faktiskt. Du kan ju vara riktigt dryg på um ibland men på ett så skönt och roligt sätt. Ett hjärta av guld har du också. Tycker mycket om dig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chacha schnögging [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 100% intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

En av mina favoriter här! Förutom att du är röding är du intelligent och en duktig debattör. Du är lättsam, har mycket charm och humor också. Dessutom äventyrlig och spontan, vilket jag diggar skarpt. 😀
Synd att vi förlorade kontakten kan jag tycka, dock.

Tack! Gillar dig också. Jag är lite dålig ibland på att starta konversationer plötsligt, det är bara att börja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumptard:

Vill veta!

Har bra kaffesmak och allt annat! Har inte pratat med dig på jättelänge ju, men satt ofta och skrattade framför skärmen när vi msnade mycket. Du har en förmåga att göra folk glada och har ett stort hjärta. Definitivt en person jag vill träffa!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

chacha schnögging

Typ snällaste människan ever! Du kan vara lite enerverande ibland, men du verkar vara en fin människa som bryr dig om andra. En nallebjörn! Och så är du lättsam. Och dessutom håller du på Barca, hehe, stort plus!!

supply:

är 100% intresserad

Du är bäst! Helt klart den människa jag lärt känna mest här och så sjukt bra genuin vän. Så förstående, rak, ärlig och omtänksam. Glad att jag fann dig! Sen är du så lättsam och älskar jag din humor, och du kommer med så klockrena kommentarer här på um. Tycker det är synd att du har en negativ självbild, för du har så himla många fina egenskaper! Hoppas du inser hur bra du är någon dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Du har det "the whole package" så att säga.

[blush][blush][blush] tack, nu blev jag ju glad


   
SvaraCitera

pendu:

Tycker mycket om dig!!

nämen, bättre än det jag skrivit själv tom[blush]
tack[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Har bra kaffesmak och allt annat! Har inte pratat med dig på jättelänge ju, men satt ofta och skrattade framför skärmen när vi msnade mycket.

Har även en espressomaskin i mina ägor just nu [wink][wink]

Använder inte MSN längre btw [blush] Kanske du märkt [cute]

pendu:

Du har en förmåga att göra folk glada och har ett stort hjärta. Definitivt en person jag vill träffa!!

Åh [blush] Fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Du kan vara lite enerverande ibland

Vad har jag gjort nu? 🙁 )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Tack! Gillar dig också. Jag är lite dålig ibland på att starta konversationer plötsligt, det är bara att börja!

Ska bli!

Nintendos BFF:

undrar

Du verkar ha en rätt pessimistisk syn på livet och dig själv. Men underhållande ibland och kommer med roliga kommentarer. Tror du är en rätt trevlig person irl.


   
SvaraCitera