Aviseringar
Rensa alla

vad tycker jag om dig


Ämnesstartare

kommer inte svara aktiv t sjufyra sju men jaa välkommer alla = ) va tkr jag om er


   
Citera
Ämnesstartare

Yo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gärna höra dina tankar om min uppenbarelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AHMEN KOMRÅ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Yo.

yoyoo nachenche. tkr det är 1 lite orättvis bild av dig på forumet (att du e sliskig) och de har blivit grej att tycka det. finns massa andra som e sliskigare o tråkigare än du här. tror du är rätt intelligent och har bra självförtroende. du kan vara lite för seriös och allvarlig men har ändå humorpeace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ballefjong!


   
SvaraCitera
penja

aa va tyckeru egentligen??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Skulle gärna höra dina tankar om min uppenbarelse

vet inget om dig förutom att du verkar asgo o snäll på forumet!!

Järn:
AHMEN KOMRÅ!

TJENA DANNE MIN SPAM-BFF tycker du är asskön o kul på forumet. (minns tyvärr inget av den gången vi träffades irl. men du är säkert likadan irl) och du har najsiga åsikter och bra musiksmak (har jag för mig)
 du är även omtänksam och är motsatsen till va 1 douche skulle vara. en av mina umisfavvisar
krääm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck yeah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jalla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
ballefjong!

har ingen riktigt klar bild, tror vi har några gemsnamma åsikter och du verkar cool o skön = ))) o e bra vän m passe. eller

penja:
aa va tyckeru egentligen??

yooo emma du är asskön och söt irl. trodde inte du skulle vara så när jag kom på dig. du är 1 av mina umfavvisar o första träfferna var trygga pga du var där tyckte jag. synd att vi syns så sällan fast vi bor i samma håla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit va många fick kramp = ( tar 1 liten rast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

(minns tyvärr inget av den gången vi träffades irl. men du är säkert likadan irl)    

HAHAHAHHAHAAHAHAHAA

ahmen tack iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: vet inget om dig förutom att du verkar asgo o snäll på forumet!!

Antar att jag får visa mig på en träff för att folk ska kunna bilda sig en något klarare bild av mig.
Tack för de fina orden!


   
SvaraCitera