Aviseringar
Rensa alla

vad tycker jag om dig?


Ämnesstartare

jag vill veta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
helst inte ?

nähe

Fantastiskt:
Ja! Gråter

vet ej vem du är men du skriver roligt ibland

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
ja....

du är rolig och omtänksam. kul att umgås med irl,  var vuxnare än vad jag förväntade mig. du mår dåligt ibland, och har för mycket ansvar på dig, jag hoppas det fixar sig när du är klar med skolan.

Nachac:
Mhm.

förstår ej varför du är ogillad av flera här, du är skarp och har bra åsikter. tycker du är vettig och är inte drygare än någon annan här, spec inte mig

dazed:
Ganska säker på att jag har skrivit i 9 andra trådar men fan kötta.

du är årets irlöveraskning för mig. du har också bra åsikter och jag gillar att du är allmänbildad och kan peka kenya på kartan. du ebra

24/7:
Go 4 it.

hej frids, du är myssssig och snäll. jag tycker det är synd att du mår så dåligt, och jag hoppas verkligen att det fixar sig för dig. du är godhjärtad och bra

kram

Tjohej:
 Kör.

du har förbättrat dig, irriterade mig förut på dina fördomsfulla slash rasistiska inlägg och dina ''jag trollar hehe''-bortförklaringar. du tror alkohol och sex är satans påfund. du borde öppna dig lite mer och njut av livet!

snor:
oki säg då

soniii du är bra och snäll, har bra humor. dock är du för snäll (vet att du har hört det flera gånger) och tror detta kan få dig att lätt bli besviken. du känns väldigt stressad och sårbar också vilk1 är en synd

 

du har mått lite dåligt sista tiden och jag hoppas london kommer att få dig på bättre mående! och modig är du dessutom, skulle aldrig klara av att åka till ett annat land och bo där. att flytta till en annan stad har gett mig dödsångest i några veckor nu. och din pappa är rolig förresten :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:
Kom igen dah!

daaan my bratherr in spam. tycker du är kalazkul. höll på o skriva kalazkuk HEHE

du är jävligt hjälpsam och snäll, och kul irl. gillar dina kommuniståsikter

men du är för lång.

FruLiten:
ja okej då lite nyfiken är jag no

gillar dig, fruliten
tycker du är snygg och snäll, känner dig inte mer än så. men skulle vara kul att träffas

S3ON:
Glad

du har förbättrat dig du också, dina troll är dock fett tråkiga 🙁

isola:
okejdå

du vill väl, dock är du fördomsfull ibland och uttrycker dig innan du har tänkt efter.  skulle vara intressant att träffa dig irl

Fingerprints:
jag vill veta 

hej finger. du är nog för snäll för att vara mod, tänker på senaste pmen : $

du är snäll, jag minns när du hjälpte mig innan träffen. kul att du åkte på volontärresan, läser din blogg ang det när du länkar. skulle sj aldrig våga ut på något sånt utan att inbilla mig att jag kommer bli ihjälslagen och våldtagen

och du är finare än vad du tror

mpt:hv:
ok 

yes jag gillar dig brk, gillar humorn. du är dock paranoid, och tolkar saker fel ibland. har blivit lite småförsiktig när jag shämtar med dig

 

fnissar åt dina aggrokommentarer i debatter ibland, och gillar inte när du använder för svåra ord :$

 

jag tar paus nästa session är imorgon vid den tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: förstår ej varför du är ogillad av flera här, du är skarp och har bra åsikter. tycker du är vettig och är inte drygare än någon annan här, spec inte mig

Tack, fint sagt.


   
SvaraCitera
time
 time

Vill höra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: hej finger. du är nog för snäll för att vara mod, tänker på senaste pmen : $

Hahaha, vid vissa tillfällen har du nog rätt. Hjärta Men ibland är jag en elak mod också.... Enligt vissa.

kukoxo: du är snäll, jag minns när du hjälpte mig innan träffen. kul att du åkte på volontärresan, läser din blogg ang det när du länkar. skulle sj aldrig våga ut på något sånt utan att inbilla mig att jag kommer bli ihjälslagen och våldtagen

Tack!
Ååh, du skulle visst våga. Särskilt om man bara åker dit jag åkte, de hämtar en på flygplatsen så du behöver aldrig virra runt själv. Enda gången jag trodde jag skulle bli våldtagen var på flygplatsen i Etiopien, där vill jag aldrig landa igen, fick be en person ge mig utrymme för att typ.. andas.

kukoxo: och du är finare än vad du tror

Hjärta Detsamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: soniii du är bra och snäll, har bra humor. dock är du för snäll (vet att du har hört det flera gånger) och tror detta kan få dig att lätt bli besviken. du känns väldigt stressad och sårbar också vilk1 är en synd

 

du har mått lite dåligt sista tiden och jag hoppas london kommer att få dig på bättre mående! och modig är du dessutom, skulle aldrig klara av att åka till ett annat land och bo där. att flytta till en annan stad har gett mig dödsångest i några veckor nu. och din pappa är rolig förresten :$

HjärtaHjärta fint skrivet. tack! Rodnar hahhaa pappa. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag va med?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tack


   
SvaraCitera

*fiskar*


   
SvaraCitera
mynona

varsågod och ge mig samma svar som du tycker att jag borde ha gett dig så har jag ett gott exempel att utgå ifrån


   
SvaraCitera

Vet inte om du har åsikter om mig.. Men om du har så shout


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: gillar dig, fruliten
tycker du är snygg och snäll, känner dig inte mer än så. men skulle vara kul att träffas

tack va snällt av dig, vi kanske ses på någon umträff någon gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: du är årets irlöveraskning för mig. du har också bra åsikter och jag gillar att du är allmänbildad och kan peka kenya på kartan. du ebra

Tack, vad överraskade dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag ens dök upp?


   
SvaraCitera