Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig?


Jag vill 😀


   
SvaraCitera

kör Party


   
SvaraCitera

tag mig där avföringen bor JAJAMENA ta mig


   
SvaraCitera

Yey


   
SvaraCitera
reben

vänligen

oj vilket jobb du har o göra =(


   
SvaraCitera

Jaa mwn gör nt som sist


   
SvaraCitera
time
 time

Ja, säg.


   
SvaraCitera

Ta mig och sedan NiklasW.


   
SvaraCitera

dazed:
Ta mig och sedan NiklasW.

Mycket glad


   
SvaraCitera

skriver upp mig


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

snor:
Ge mig en uppdatering om du vill, alltid kul med nytt å fräscht jö! Söt 

i ditt fall tror jag inte så mycket nytt finns att uppdatera från sist.... uppskattar som sagt din värme, dina komplimanger och ditt smicker som ger folk uppmuntran och kickar av positiv energi här och var (även mig), det är viktigare än vad folk vill erkänna även om det inte verkar ha hög status att vara så... har förstått sedan sist att du gör det förr att du själv haft det svårt tidigare och har lärt dig av det, och det är ju det livet är till för, att lära av erfarenheter, att utvecklas, därmed verkar du fylla ditt livs syfte. sant att det kan gå lite inflation i vnäligheten: om man ger alla en 7a så känns den inte äkta till slut, men i ditt fall tror jag att även om den kanske inte känns äkta för mottagaren pga infaltionen, så tror jag att den fortfarande är äkta i sin vänlighet och intention från dig. 

du påminner mig till både utseende och sätt om en nära barndomsvän till mig: om ni träffades så skulle ni klicka omedelmbums (känns som ett såni-ord av någon anledning) och bli vänner och hålla kontakten och laga mat tillsammas, jag ser det framför mig, och jag skulle bli glad över att presentera två själsfränder för varandra. kan ibland tänka att vår relation skulle vara ungefär som min till denna vän om vi lärde känna varann bättre, eftersom ni är så lika. ja, dig associaerar jag med uppmuntrande komplimanger som fått mig att må bra och det välkomnar jag alltid för glädje är ett tillfälligt tillstånd så all uppmuntran är nödig och välkommen. själv är jag betydligt sämre på komplimanger och på att göra folk glad än du, misstänker jag, så det är en egenskap jag kan se upp till fast den är främmande. du är en såda som gör folk glada, och vad kan ärligt talat vara viktigare än det? 

sedan är det smickrande och uppmuntrande att du gärna vill träffa mig på en umträff. det är tjat av iver från folk som vill träffa en som gör att man till slut går. kanske blir i sommar? Tardig har i alla fall träffat flera umare enskilt nu - de har blivit "muttrande", som en viss person har sagt - och två av dem har sagt att det vore en sensation om jag dök upp. jag är nyfiken på reaktionerna och på vilka som som kulle hälsa och vilken grupp jag skulle hamna i. förmodar att jag i alla fall kunde vara med på förträff hos den umare i vars närvaro jag brukar sova då jag är i sthlm! var det allt då? jag tror det. eller nåt mer. du har en mer självsäker röst än man först föreställer sig av en sådan gosig person, och det är synd att en sådan vänlig person som du just nu har sådan problem. hoppas du snart kommer över vad som hänt, och hoppas den nya person du lärt känna inte ökar på bördan utan snarare lättar den


   
SvaraCitera

skriv om mig


   
SvaraCitera

Ja bror


   
SvaraCitera

mynona: sant att det kan gå lite inflation i vnäligheten: om man ger alla en 7a så känns den inte äkta till slut, men i ditt fall tror jag att även om den kanske inte känns äkta för mottagaren pga infaltionen, så tror jag att den fortfarande är äkta i sin vänlighet och intention från dig.

Ja! Precis så är det. Jag är medveten om att mina oändliga sjuor kan framstå som fjäskiga men sanningen är den att jag är väldigt positivt inställd till människor överlag, och jag gillar folk tills motsatsen bevisas. Det kan vara både till min fördel och till min nackdel tyvärr, men alla sjuor jag ger är genuina. DET MÅSTE NI LITA PÅ! Söt

mynona: du påminner mig till både utseende och sätt om en nära barndomsvän till mig: om ni träffades så skulle ni klicka omedelmbums (känns som ett såni-ord av någon anledning) och bli vänner och hålla kontakten och laga mat tillsammas, jag ser det framför mig, och jag skulle bli glad över att presentera två själsfränder för varandra. kan ibland tänka att vår relation skulle vara ungefär som min till denna vän om vi lärde känna varann bättre, eftersom ni är så lika.

Åh men gu vad fint! Det hade jag ingen aning om. Nu blev jag nyfiken på vem hen är. Rodnar Och nyfiken på dig med så klart, men det visste du redan. 

mynona: sedan är det smickrande och uppmuntrande att du gärna vill träffa mig på en umträff. det är tjat av iver från folk som vill träffa en som gör att man till slut går. kanske blir i sommar?

Självklart. Det är något mystiskt över dig och även om det är väldigt spännande så vill man ju bara gräva djupare och lära känna dig "på riktigt". Din närvaro på en UM-träff hade definitivt varit uppskattad av många! Jag hoppas verkligen att du kommer på en träff i sommar och att även jag kan närvara då. Har sagt detta i flera år nu känns det som, haha, men nu får du minsann pallra dig till en träff!!! Börjar bli otålig. Rodnar

mynona: hoppas du snart kommer över vad som hänt, och hoppas den nya person du lärt känna inte ökar på bördan utan snarare lättar den

TACK! Hjärta Och tusen tack för det långa och fina svaret. Uppskattar att du tog dig tid att svara så utförligt och tackar verkligen innerligt för alla fina ord. Blir väldigt glad över att du uppfattar mig som du beskriver. Rodnar


   
SvaraCitera

Vill gärna veta, är kanske dock rätt så ny på um men kan vara roligt att veta vad tycker om mig hittills 🙂


   
SvaraCitera