Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om dig?


mynona
Ämnesstartare

Uppdatering kanske folk vill ha på denna, eller så kanske nya inte fått. oavsett kan de som vill veta vad jag tycker om er skriva här så avslöjar jag det. 

Ni kan också fråga vad jag tycker om någon annan umare om ni vill; jag ser inga moraliska problem med det. Men ni själva är huvudämnet. 


   
Citera

Ge mig en uppdatering om du vill, alltid kul med nytt å fräscht jö! Söt 


   
SvaraCitera

åh, okej. varsågod att göra om. 


   
SvaraCitera

Låt mig veta!

 


   
SvaraCitera

ja okej då.


   
SvaraCitera

 Let me know! 😀 


   
SvaraCitera

okej maragreta'n


   
SvaraCitera

yes? :p


   
SvaraCitera

du får skriva om du vill


   
SvaraCitera

ta mig! ta mig! Söt


   
SvaraCitera

Jaaaa


   
SvaraCitera

mm vad?


   
SvaraCitera

kanske inte tycker så mkt om mig men mmm


   
SvaraCitera
Draug

tvivlar på att du vet något om mig.


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

ply: åh, okej. varsågod att göra om. 

ah. vad skönt och avslappnande jag egentligen tycker att ditt humör känns. att vara butter/depressiv. man känner igen sig själv, man känner frändskap. det är så det ska vara tänker och känner man. fast skönt för dig förstås att du nu verkar ha "kvicknat till" måendemässigt eller hur man ska säga sedan du fått en partner om jag nu har förstått saken rätt. alla vill vi väl nå ut ur måendets djupaste hål eller vilken metafor vi nu ska använda. om vi bara kan, men det kan vi ju inte alla, bra att de som kan har lyckats, får man anse, så grattis. ah, anar att du känt dig avvisad af mig vid något tillfälle när du försökt bekanta dig etc pga jag lätt känner mig trängd i ett hörn när jag utsätts för utfrågning osv och blir tillknäppt. är dock ej personligt, och orkar ej ta ansvar om jag får folk att känna så, eftersom det inte är personligt avsett. när jag blir bekant med folk så brukar det på nåt vis ske automatiskt, då jag sällan orkar annat. har inget emot dig då du såvitt jag vet bara varit otrevlig mot mig vid ett enda tillfälle vilket var en struntsak. enligt rävpojken och många andra är du en väldigt snäll och omtänksam och varm person när man väl lär känna dig och det stämmer säkert att det är så. jag vet själv hur annorlunda man kan verka utåt mot hur man verkligen är. voila


   
SvaraCitera